۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۷۰۴۱۴۴
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی:

احیای صنایع راکد نیاز لرستان است

احیای صنایع راکد نیاز لرستان است
لرستان - امام جمعه خرم آباد با اشاره به وجود ۲۰ هزار میلیارد تومان صنایع راکد در لرستان، گفت: احیای این صنایع در رونق اقتصاد، کاهش آسیب ها و جلوگیری از مهاجرت ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، شب گذشته در دیدار وزیر کشور با تبریک ولادت قمر بنی هاشم، گفت: دولت سیزدهم فرصتی برای جبهه انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه پس از رئیس جمهور وزیر کشور بالاترین جایگاه را به جهت حقیقی و حقوقی دارد و مردم هم نگاهشان به این جایگاه است، افزود: مصوبات سفر رئیس جمهور باید در زندگی مردم محسوس شود.

وی در ادامه یادآور شد: مصوبات سفر با یک سرعت و آهنگ قابل قبولی به سمت اجرایی شدن رفته و موانع آن باید برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت ایجاد تحول همراه با جهش در استان لرستان تأکید کرد و گفت: وزارت کشور به عنوان مادر تمام وزارتخانه ‌ها می‌تواند در جهت عملی شدن تحول با جهش در لرستان نقش مؤثری داشته باشد.

وی به اهمیت و ضرورت تعیین تکلیف شدن صنایع راکد در لرستان اشاره کرد و ادامه داد: وجود این صنایع راکد چهره اقتصادی استان لرستان را مخدوش کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: صنایع راکد، صدها هکتار از زمین‌های استان را به خود اختصاص داده اند و ضرورت دارد که احیا شوند، چراکه احیای این صنایع بخش مهمی از آسیب‌های اجتماعی را برطرف کرده و مانع مهاجرت می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: ۲۰ هزار میلیارد تومان صنایع راکد داریم و این سوال مطرح است که این صنایع تا کی باید راکد بمانند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات