۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۷۰۴۱۸۵
آیت الله حسینی شاهرودی:

دولت باید نهادهای فرهنگی را به سمت تعالی و معنویت هدایت کند

دولت باید نهادهای فرهنگی را به سمت تعالی و معنویت هدایت کند
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ریشه انقلاب ما از مسأله ولایت فقیه و حکومت اسلامی نشأت گرفته است گفت: دولت باید نهادهای فرهنگی را به سمت تعالی و معنویت هدایت کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی، نماینده مردم شریف استان گلستان در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در نهمین اجلاس رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: از دولت انتظار می رود همان گونه که روابط خارجی و مسایل اقتصادی را در قالب اقتصاد مقاومتی پیگیری می کند، نهادهای فرهنگی جامعه را نیز به سمت تعالی و معنویت هدایت کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبی ضمن تشکر از شورای عالی حوزه های علمیه که درس ولایت فقیه و حکومت اسلامی را با مصوبه خود جزء دروس اصلی و اساسی حوزه های علمیه منظور کرده اند افزود: اساس و ریشه انقلاب ما از مساله ولایت فقیه و حکومت اسلامی نشأت گرفته است.

آیت الله حسینی شاهرودی که در نهمین اجلاس رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری سخن می گفت، ابراز کرد: معیار دسته بندی های کشور باید مبانی و مقیاس های ارزشی باشد و مواردی مانند دیانت و توجه به مصالح انقلاب و اعتقاد به ولایت امر باید ملاک دسته بندی ها باشد و نه منافع سیاسی گروهی.

ارسال نظرات