۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۷۰۴۳۰۵
معاون فرهنگی وزیر ارشاد:

نویسندگان دفاع مقدس بهترین سفیران جمهوری اسلامی در خارج از کشورند

نویسندگان دفاع مقدس بهترین سفیران جمهوری اسلامی در خارج از کشورند
معاون فرهنگی وزیر ارشاد گفت: نیاز به ایجاد تشکیلاتی داریم که آثار دفاع مقدس را به خانه‌های مردم ببرند و هیچ نقطه‌ای را برای تبلیغ این آثار خالی نگذارند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مراسم پایانی نوزدهمین جشنواره کتاب سال دفاع مقدس، صبح امروز سه شنبه ۱۸ اسفند با حضور یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از نویسندگان، شاعران و مهمانان فرهنگی در محل باغ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد و برگزیدگان این دوره از جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم، احمدوند با اشاره به فرازهایی از دعای امام حسین علیه السلام در عاشورا، آن را راهبرد شیعه در حرکات انقلابی خواند و گفت: جان این کلام این است که اراده‌های مؤلفان اگر با هم جمع شود، حرکتی انقلابی و عظیم در جهاد تبیین رقم می‌زند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) باعث تجمع این اراده‌ها شد و این اراده‌ها برای پایداری و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضرورت دارد.

احمدوند با بیان اینکه تاکید رهبری بر پاسداشت و گرامیداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی شاه کلید تجمع اراده‌های نویسندگان انقلاب است، اظهار داشت: توجه به آثار در زمینه دفاع مقدس یک امر و ضرورت ملی است.

وی با تاکید بر اینکه نویسندگان دفاع مقدس بهترین سفیران جمهوری اسلامی در خارج از کشور هستند، عنوان کرد: ما نیاز به ایجاد سازمان‌ها و تشکیلاتی داریم که آثار دفاع مقدس را به خانه‌های مردم ببرند و هیچ نقطه‌ای را برای نشر و تبلیغ این آثار خالی نگذارند.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان با اشاره به اینکه پرفروش‌ترین آثار پس از انقلاب اسلامی مربوط به دفاع مقدس است، افزود: امیدواریم با برنامه ریزی و همکاری جهادگران عرصه آثار دفاع مقدس بتوانیم گروه‌های کتابخوان مردمی را تشکیل دهیم تا بیش از پیش در ترویج فرهنگ دفاع مقدس موفق عمل کنیم.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات