۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۷۰۴۴۶۶
معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور:

مدرسه علمیه نورآباد و الیگودرز به مدارس قرآنی تبدیل می شوند

مدرسه علمیه نورآباد و الیگودرز به مدارس قرآنی تبدیل می شوند
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری گفت: در سال تحصیلی آینده مدرسه علمیه برادران نورآباد و الیگودرز به مدارس قرآنی تبدیل می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عالم زاده نوری، در حاشیه بازدید از مدارس علمیه استان لرستان در جمع خبرنگاران گفت: بررسی زیرساخت ها برای تقویت برنامه های قرانی در مدارس علمیه در این بازدیدها مورد تأکید بود.

معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور بر ضرورت تقویت زیرساخت ها در مدارس علمیه استان لرستان تأکید کرد و افزود: مدارس علمیه صادقیه خرم آباد، بقیة الله الاعظم(عج) نورآباد و مهدیه الیگودرز در سال تحصیلی آینده، به مدارس قرآنی تبدیل می شوند.

وی ادامه داد: در راستای تبدیل این مدارس به مدرسه قرآنی، زیر ساخت ها برای موافقت با تأسیس مدارس قرآنی در حوزه علمیه لرستان بررسی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری خاطرنشان کرد: مدارس علمیه ولیعصر(عج) بروجرد و آیت الله العظمی بروجردی(ره) دورود نیز در صورت ارتقا زیرساخت ها بزودی به مدارس قرآنی تبدیل خواهند شد.

وی تصریح کرد: امید است که شاهد گسترش و افزایش تعداد مدارس قرآنی در حوزه علمیه استان لرستان باشیم که در این راستا باید زیرساخت ها تقویت شود.

معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور بیان داشت: افزایش مدارس قرآنی در لرستان امری مهم در جهت ارتقا فرهنگ قرآنی بین طلاب و در جامعه است./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات