۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۷۰۴۵۹۸
معاون پارلمانی رییس جمهور:

نباید اجازه دهیم دشمنان روایت‌های نادرست خودشان را القا کنند

نباید اجازه دهیم دشمنان روایت‌های نادرست خودشان را القا کنند
حسینی با اشاره به اهمیت روایت درست از اتفاقات انقلاب گفت: اگر ما ساکت بنشینیم، دشمنان روایت‌های نادرست خودشان را القا می‌کنند، برای همین نباید اجازه این کار را بدهیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور صبح امروز در سومین یادواره «سرداران و ۱۳۱۹ شهید فرماندهی یگان‌های ویژه نیروی انتظامی» با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: این رشادت‌ها فراموش نشدنی است و این روحیه ایثار و جهاد باید در سراسر کشور و جهان تبیین شود. شهدا پیمان بسته بودند در مقابل دشمن محکم بایستند و سست نشوند و همینگونه هم شد و ایستادند تا به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: رزمندگان با بصیرت خود مسیر حق را انتخاب کردند، منافقین در آن زمان در مقابل امام خود ایستادند و در نهایت با نوکری از دشمنان اسلام به نیستی و تباهی تبدیل شدند و این سرنوشت افرادی است که در مسیر باطل و انحراف قرار گرفتند.

وی با اشاره به بصیرت و علم شهدا تصریح کرد: در طول تاریخ اگر کار امت‌ها و اقوام و گروه‌ها به مشکل  برخورده و دچار انحطاط شده اند، این است که شناخت درستی نداشته اند که از چه کسی باید تبعیت کنند، گاهی این شناخت را دارند ولی اهل اقدام و عمل نیستند.

حسینی با اشاره به این که انتخاب بین حق و باطل است و راه سومی وجود ندارد، گفت: امیدواریم بتوانیم ترویج کننده راه شهدایی باشیم که در شرایط آن روز راه حق را پیدا کردند.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره تلاش دشمن برای جلوگیری از پیشرفت‌های علمی کشور، گفت: دشمن برای جلوگیری از پیشرفت‌های هسته‌ای دانمشندان ما را ترور کرد و  این دانشمندان در راه اسلام و تبعیت از رهبری در مسیر مقابله با دشمنان قرار گرفتند و حاصل بصیرت و ایثار آنان سربلندی و پیشرفت های کشور است.

وی با اشاره به اهمیت روایت درست از اتفاقات انقلاب افزود: اگر ما ساکت بنشینیم به تعیبر رهبر فرزانه انقلاب،  دشمنان جای شهید و جلاد را عوض می کنند و روایت‌های نادرست خودشان را القا می‌کنند. نباید اجازه دهیم چنین کاری صورت گیرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن یادآور شد: امروز ما با انواع دسیسه ها و هجمه های فرهنگی، رسانه ای، نظامی و روانی دشمن مواجه ایم، اما اینکه الان دشمنان دست از پا خطا نمی‌کنند برای این است که رزمندگان و نیروهای قهرمان ما با قدرت و توان دفاعی و نظامی بالا ایستاده اند و در منطقه هم کشورها از این ایستادگی الگو گرفته اند.

وی ادامه داد: شهدا با قرآن مانوس بودند و به آن عمل می‌کردند؛ شهدا سنت را احیا کردند و با تحریف‌ها مقابله کردند.

حسینی گفت: سفیران شهدا باید بتوانند سبک زندگی شهدا را شناسایی و آن را به جامعه معرفی کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه برخی کشور‌ها به دنبال ساختن قهرمان خیالی برای جوانان خود هستند، افزود: دفاع مقدس قهرمانان زیادی را به ما معرفی کرد که می‌توانند الگوی جوانان باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید بتوانیم پیام شهدا را به نسل جوان معرفی کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را به دنیا معرفی کنیم و بگوییم رزمندگان ما در طول دفاع مقدس چه فداکاری‌هایی کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت امروز در منطقه نگاهش به جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظرات