۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۷۰۴۷۱۰
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خبر داد:

افزایش ۶۰ درصدی رسیدگی به امور مردم با حضور روحانیون در کلانتری‌ها

افزایش ۶۰ درصدی رسیدگی به امور مردم با حضور روحانیون در کلانتری‌ها
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به جذب هزار و ۷۰۰ روحانی در نیروی انتظامی گفت: بازخورد‌ها نشان می‌دهد که رسیدگی به امور مردم پیشرفت ۶۰ درصدی داشته است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی که امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از رخدادهای مهمی است که پس از ۳۰ سال از تأسیس نیروی انتظامی می تواند به ارتقای کمّی و کیفی مأموریت های این نیرو منجر شود.

وی، یکی از ترفندهای دشمنان خارجی و عناصر داخلی آن‌ها را اختلال در امنیت کشور دانست و افزود: نیروی انتظامی در این راستا برای ساخت پلیس تراز انقلاب علاوه بر تربیت نیروهای متخصص در دانشگاه جامع انتظامی و دانشگاه تربیت پلیس با ایجاد ظرفیت های پژوهشی در این دو دانشگاه و تبدیل معاونت اطلاعات به سازمان اطلاعات که پیوند عمیقی هم با سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات پیدا کرده است بسیار مؤثر بوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تصویب دانشکده عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی به عنوان یک دانشکده رسمی برای تربیت مربیان عقیدتی سیاسی گفت: همدلی و صمیمیتی که در نیروی انتظامی حاکم است برکات زیادی داشته و در انتخابات توانستیم از ظرفیت های موجود در نیروی انتظامی استفاده کنیم و با اعزام روحانی به ۴ هزار روستا و دیدارهایی که با مرزنشینان داشتیم تنور انتخابات را گرم کنیم.

وی با بیان اینکه مردم مرتب با نیروی انتظامی سروکار دارند، به پررنگ‌تر شدن فضای معنوی این نیرو در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: اتفاق بزرگی که در عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور شاهد آن هستیم و ابلاغ شده این است که حتی در کلانتری‌ها هم روحانیون به عنوان کارشناسان مذهبی حضور دارند.

ادیانی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰۰ کلانتری مهم کشور روحانی دارند، افزود: قم اولین استانی بود که در تمام کلانتری ها روحانی مستقر کرد و بازخوردها نشان می دهد که این کار پیشرفت ۶۰ درصدی در رسیدگی به مشکلات مردم را به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر نزدیک به هزار و ۷۰۰ روحانی در پلیس جذب شدند، گفت: به مراکز آموزش نیروهای عقیدتی سیاسی هم توجه ویژه شده است و روحانیان حدود ۴۰ واحد درسی را می‌خوانند تا بتوانند هرچه بهتر مبانی عقاید اسلامی را برای نیروهایی که با مردم سروکار دارند تبیین کنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حق
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
اگر روحانی دخالت کنند درامور مردم ۱۰۰درصد کارکنان کلانتری می گویند حاج اقا شما چکاره هستید دخالت نکنید.
از خود روحانیون طرح بدون شناسای انها که راحتر بتوانند نظرات خود رامطرح کنند خواهشا نظرسنجی کنید نه از منابع دیگر که احتمال نادرست بودن درانها زیاد است.تشکر
0
0
حق
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
یکم نظرات خود روحانیون طرح راهم جویا شوید بعد اینطور بفرمایید
0
0
طلبه ای از قم المقدسه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
خدا قوت به روحانیان مستقر در ناجا
0
0