۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۷۰۴۸۱۲
در مدرسه فیضیه برگزار شد؛

تجمع طلاب و مردم قم در محکومیت جنایات آل سعود

تجمع طلاب و مردم قم در محکومیت جنایات آل سعود
تجمع اعتراض آمیز حوزویان و مردم قم در محکومیت اقدامات وحشیانه آل سعود و عوامل استکبار در افغانستان و پاکستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، تجمع اعتراض آمیز حوزویان و مردم قم در محکومیت اقدامات وحشیانه آل سعود و عوامل استکبار در افغانستان و پاکستان، پیش از ظهر امروز در مدرسه فیضیه برگزار شد.

سخنرانان این مراسم حجت الاسلام کوهساری مسئول ارتباطات بین الملل حوزه علمیه و حجت الاسلام والمسلمین دباغ از علماء بحرین بودند.

حجت الاسلام کوهساری طی سخنانی با محکوم کردن جنایت رژیم آل سعود گفت: ما به اسم حوزه های علمیه و به نمایندگی از مراجع تقلید و جامعه مدرسین حوزه علمیه این جنایت ددمنشانه را محکوم می کنیم.

وی افزود: امروز در روزگاری زندگی می کنیم که رسانه ها و نخبگان بین المللی به عنوان دنیای تکنولوژی و حقوق بشر معرفی می کنند و در این راستا قانون و تشکل هایی به راه انداخته اند، اما این یک روی دنیای امروزی با شعار و آرمان های زیبا است.

مسئول ارتباطات بین الملل حوزه علمیه با تاکید بر شعارهای توخالی حقوق بشر اظهار داشت: در ورای شعارهای انسان دوستانه واقعیت دیگری وجود دارد و آن روی ماجرا جنایات ددمنشانه دنیای غرب علیه انسان های مظلوم است.

در ادامه این مراسم بیانیه مدیر حوزه های علمیه به زبان عربی قرائت شد و سپس حجت الاسلام والمسلمین دباغ به زبان عربی سخنرانی کرد که در خلال آن با عبرت گیری از تاریخ و پابرجا نبودن حکومت ها خصوصاً حکومت های جور به محمد بن سلمان تذکراتی داد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه ای از قم المقدسه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
تسلیت به خانواده های معزا
0
0