۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۷۰۴۸۵۸
سردار فدوی مطرح کرد؛

دشمنان به شکست خود در برابر ملت ایران اعتراف دارند

دشمنان به شکست خود در برابر ملت ایران اعتراف دارند
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان به شکست‌های خود در برابر انقلاب اسلامی اذعان کرده‌اند و کسانی که علیه انقلاب اسلامی خباثت کردند، دچار وضعیت اسفناکی شده‌اند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار علی فدوی امروز در جریان بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه راهیان‌نور مسیری مقدس و نورانی است، اظهار کرد: نام مبارک راهیان‌نور به این معناست که افراد به سمت و سوی نور رهسپار می‌شوند و پس از آن بهشت نصیبشان می‌شود.

وی عنوان کرد: مناطق عملیاتی در هشت سال دفاع مقدس محل رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و جوانمردی رزمندگان بود که اکنون فضای مناسبی برای درک آن زمان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یادآوری رشادت‌ها و جوانمردی‌های هشت سال دفاع مقدس بسیار ارزشمند است، هدف رزمندگان در جنگ تحمیلی همان هدف امام حسین(ع) بود که باید با جهاد تبیین، دستاوردهای آن دوران، در این یادمان‌‎ها به جوانان عرضه شود.

فدوی بیان کرد: انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) برقرار شد و تمام شیاطین با آن مخالفت کردند و اکنون هم ۴۳ سال است که با انقلاب اسلامی می‌جنگند اما نمی‌توانند یک پیروزی به‌ دست آورند.

وی افزود: دشمنان به شکست‌های خود در برابر انقلاب اسلامی اذعان کرده‌اند و اغلب کسانی که علیه انقلاب اسلامی خباثت کردند، دچار وضعیت اسفناکی شده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر امروز هم مانند هشت سال دفاع مقدس پای‌کار برویم، گرفتارهایی که شاهد آن‌ها هستیم حل می‌شوند.

فدوی در پایان عنوان کرد: راهیان نور، بهترین امکان و فرصت برای جهاد تبیین است که می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت مبلغان، روحانیت حوزه‌های علمیه و روایان دفاع مقدس، ضمن بیان رشادت‌های شهدا و ایثارگری آن‌ها، جوانان را نسبت به جنگ امروز فرهنگی آگاه و هوشیار کرد.

ارسال نظرات