۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۷۰۵۰۴۴
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

بیکاری، عامل ناهنجاری های بسیاری همانند فساد و از بین رفتن امنیت است

بیکاری، عامل ناهنجاری های بسیاری همانند فساد و از بین رفتن امنیت است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: متاسفانه بیکاری عامل ناهنجاری های بسیاری همانند فساد و از بین رفتن امنیت در جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما عصر امروز در دیدار مدیر و معاونین اداره کل کار، رفاه و تأمین اجتماعی استان کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: باید برای ریشه کنی بیکاری در کشور به ویژه استان کرمانشاه به صورت تخصصی و اصولی کار شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بنده بارها هم به مدیران کنونی و هم گذشته درباره حل موضوع بیکاری در کرمانشاه تذکر داده ام، نباید اجازه داد که نخبگان و استعدادهای درخشان این استان هدر بروند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تصریح کرد: متاسفانه بیکاری خود علت ناهنجاری های بسیاری همانند فساد و از بین رفتن امنیت در جامعه می شود، زمانی که آمار بیکاری در کشور کاهش پیدا کند در کنار آن ناهنجاری ها و بزهکاری ها هم به طور محسوسی کاهش خواهند داشت.

آیت الله علما با اشاره به اینکه باید موانع اشتغال جوانان در کرمانشاه برداشته شود، بیان داشت: استان کرمانشاه تمام پتانسیل های موجود را برای توسعه در دل خود دارد و تنها نیازمند عزم جدی مسؤولان و مدیران است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه کرمانشاه استانی غنی است و برای از بین بردن بیکاری هیچ نیازی به کمک دیگر مناطق نیست، بنابراین این میزان از بیکاری در این خطه شایسته مردم این استان نبوده و نیست./1400/پ210/

ارسال نظرات