۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۷۰۵۰۷۵
آیت الله موسوی اصفهانی در گفت‌وگو با رسا:

جنایات آل سعود جبهه مقاومت را به ادامه راه مصمم تر می کند

جنایات آل سعود جبهه مقاومت را به ادامه راه مصمم تر می کند
نماینده خبرگان جنایت های آل سعود علیه شیعیان را دارای سابقه طولانی دانست و گفت: باید امروز جبهه مقاومت اسلامی با صلابت بیشتر به مقابله با دشمن بپردازد.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا ضمن محکومیت جنایت و کشتار وحشیانه آل سعود در اعدام جمعی از شیعیان گفت: جنایت ها و کشتار آل سعود علیه شیعیان مسأله ای ریشه دار و دارای سابقه طولانی بوده و مزدوران سعودی مردم مظلوم را به وضع فجیعی به شهادت می رساندند.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به پیشینه جنایت های آل سعود در کشتار شیعیان خاطرنشان کرد: آل سعود در سال 1366 در کنار خانه خدا و حرم امن الهی به جرم اعلان انزجار از استکبار جهانی حجاج بی گناه ایرانی را به شهادت رساند و همچنین دولت عربستان در جریان منا نیز جان بسیاری از حجاج شیعه و ایرانی را گرفت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: دولت عربستان مردم مظلوم یمن را به خاک و خون کشیدند و آنها را تحت محاصره و غارت قرار دادند و امروز نیز بیش از 80 نفر بیگناه و شیعیان را بدون هیچ گونه محاکمه ای اعدام کردند.

وی با بیان اینکه نباید جبهه مقاومت با انجام این قبیل جنایت ها از اهداف و مسیر خود دست بردارند، افزود: همانگونه که رژیم شاهنشاهی در 15 خرداد سال 1342 بسیاری از مردم را به گلوله بستند اما امام راحل از مسیر خود باز نگشت و به راه خود مصمم تر ادامه داد تا اینکه با پشتیبانی ملت انقلاب اسلامی پیروز شد، از این رو باید امروز جبهه مقاومت اسلامی نیز با صلابت بیشتر به پاسداری از مناطق شیعه نشین و شیعیان بپردازد.

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان اینکه باید جوامع اسلامی با انسجام و وحدت در برابر این گونه جنایت ها مواضع قاطع اتخاذ کنند، گفت: باید مسلمانان و شیعیان دنیا با صدای رسا اعتراض خود را با بهره گیری از فضای مجازی، رسانه و صدا و سیما، فضای عمومی و برگزاری راهپیمایی به جهانیان برسانند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: خوشبختانه نظام اسلامی ایران اعتراض خود را در قبال این جنایت انجام داده و علما و طلاب نیز در محکوم کردن جنایت آل سعود در مدرسه فیضیه تجمع داشتند.

ارسال نظرات