۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۷۰۵۱۰۱

جمکران؛ میعادگاه عاشقان در شب نیمه شعبان

جمکران؛ میعادگاه عاشقان در شب نیمه شعبان
مردم ولایت مدار از اقصی نقاط ایران اسلامی در مسجد مقدس جمکران گرد هم آمده و با ابراز عشق و ارادت به امام زمان (عج)، برای ظهور منجی عالم بشریت دعا کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، هر سال با فرا رسیدن نیمه شعبان، دل‌ها روانه گنبد فیروزه ای مسجد جمکران می شود، ضیافتی با شکوه برپا می شود، ضیافتی که در آن میزبان و میهمان هر دو یک وجه مشترک دارند؛ اشتراکی که از جنس انتظار است.

عاشقان ولایت امروز از شماره گذشته‌اند، نه از ایران که از همه دنیا و با هر نژاد و رنگ آمده‌اند تا با حضرتش تجدید بیعت کنند و جان‌ودل سوغات آورده‌اند.

زائران مسجد مقدس جمکران از سراسر ایران عصر امروز برای تجدید عهد با حضرت ولی‌عصر(عج) مسیر حرم مطهر بانوی کرامت تا مسجد مقدس جمکران در بلوار پیامبر اعظم (ص) قم را به‌صورت پیاده طی کردند.

ویژه برنامه‌های شب نیمه شعبان از عصر روز پنجشبه ۲۶ اسفندماه از ساعت ۱۶ با قرائت قرآن کریم، تواشیح و سخنرانی میهمان ویژه، دکتر قاسم رضیعی پزشک هسته‌ای در بخش اول بود.

حال و هوای نیمه شعبان امسال در مسجد مقدس جمکران

همچنین در شب نیمه شعبان ۱۴۴۳ هجری قمری، قرائت زیارت آل یاسین با نوای حاج مهدی مبینی پور واقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حضرت آیت الله نوری همدانی در مسجد مقدس جمکران  با حضور نمازگزاران، مهمانان و مجاوران این مسجد مقدس برگزار شد.

در بین روزهایی که باید همه آن متعلق به ساحت مقدس امام زمان (عج) باشد، اما عاشقان این حضرت (عج) هرساله با ابراز تبریک و خرسندی به مادر ایشان حضرت نرجس خاتون(س) به مسجد جمکران مشرف می شوند و آن شب را تا به صبح احیاء گرفته و به عبادت، جشن و سرور می پردازند.

ارسال نظرات