۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۷۰۵۱۵۶
مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه خبرداد؛

خدمت رسانی ۵ گروه جهادی بسیج طلاب در مناطق محروم کرمانشاه

خدمت رسانی ۵ گروه جهادی بسیج طلاب در مناطق محروم کرمانشاه
کرمانشاه ـ حجت الاسلام شاه محمدی گفت:مسؤول بسیج طلاب و روحانیون کرمانشاه گفت: ۵ گروه جهادی در عرصه های مختلف در مناطق محروم استان در ایام تعطیل نوروز ۱۴۰۱ فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل شاه محمدی مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: قرارگاه جهادی حاج قاسم سلیمانی در بسیج طلاب استان کرمانشاه تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: در این قرارگاه ۵ گروه جهادی در قالب ۵۳ نفر از طلاب بسیجی در عرصه های مختلف فرهنگی و عمرانی در مناطق محروم استان در ایام تعطیل نوروز ۱۴۰۱ فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه اعزام این گروه‌های جهادی به نقاط مختلف استان از ۲۸ اسفند آغاز شده است، گفت: کار اعزام این گروه‌ها تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: خوشبختانه بسیجیان جهادگر استقبال چشمگیری از اردوهای جهادی داشتند و در نهایت ۵ گروه جهادی در نقاط مختلف استان در فعالیت‌های عمرانی، آموزشی و فرهنگی خدمت‌رسانی خواهند کرد.

حجت الاسلام شاه محمدی در ادامه به فعالیت گروه‌های جهادی در عرصه‌های عمرانی، آبرسانی و ابنیه‌سازی اشاره و اظهار داشت: ساخت واحد مسکونی، لوله گذاری فاضلاب، ساخت حمام و سرویس بهداشتی در برخی روستاهای محروم استان کرمانشاه از جمله خدمات این قرارگاه در راستای محرومیت‌زدایی است./1400/

ارسال نظرات