۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۷۰۵۲۹۳

راننده تاکسی که شهردار شهر خود شد

راننده تاکسی که شهردار شهر خود شد
راننده اتوریکشا محبوب هندوستانی به عنوان شهردار شهر خود انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از باشگاه خبرنگران جوان ؛ آقای سراوانان به عنوان اولین شهردار «کومباکونام» واقع در تامیل نادو هند شد. این کاندیدا، از مجموع ۲۱۰۰ رای که در بخش هفدهم نظرسنجی شده بود ۹۶۴ رای به دست آورد و پیرورز شد. این اولین باری بود که سراوانان در انتخابات شرکت می‌کرد. با این حال او به عنوان شهردار انتخاب شد.

بنا به گزارش Indian Express، پس از آنکه دولت در دسامبر ۲۰۲۱ کومباکونام را به یک دفتر شهرداری ارتقاء داد نظرسنجی در فوریه امسال برگزار شد. در تریخ ۴ مارس زمانی که سراوانان از سوی اعضای بخش به عنوان شهردار انتخاب شد با ماشین اتوریشکا خود به دفتر شهرداری رفت تا مسئولیت جدید را بر عهده بگیرد.

او می‌گوید درک خوب وی از وضعیت شهر، مشکلات مدنی، انتظارات مردم و اموراتی که نیاز به توجه فوری داشتند و همچنین فعالیت‌های اختصاصی او برای حزبش در طول این سال‌ها و ایمان رهبران حزب به وی از عوامل موفقیتش بوده است. بیست سال تجربه به عنوان راننده اتوریکشا طبیعتا اطلاعات فراوانی از شهر و مردم را به او هدیه کرده است.

اگر چه دولت یک خودروی شاسی بلند و یک راننده اختصاصی برای استفاده رسمی در اختیار سراوانان قرار داده، اما او می‌گوید یک آرزو دارد و آن خدمت به مشتریانش (مردم شهر) است. او در این باره گفت: «من دوست دارم با رانندگی اتوریکشا به مردم که مشتریان همیشگی من هستند خدمت کنم. زمانی که به عنوان شهردار انتخاب شدم همه مشتریانم خوشحال بودند، اما آن‌ها متعجب بودند که چگونه می‌توانند از من انتظار داشته باشند که برای آن‌ها با اتوریکشا رانندگی کنم.»

شهردار محلی

سراوانان افزود: «آرزوی من این است که به خدمت به آن‌ها ادامه دهم و در صورت امکان آن‌ها را با اتوریکشا خود ببرم. البته در حال حاضر اتوریکشا من بیکار نیست و یکی از اقوام آن را برای مشتریانم رانندگی می‌کند. به مردم گفته ام برای نیازهایشان در این باره همچنان با من تماس بگیرند.»

سراوانان اولویت‌هایی را برایب رفاه مردم در نظر گرفته است؛ بازسازی سیستم زهکشی زیرزمینی از جمله آن‌ها است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
چه ربطی به سایت شما داره این اخبار
0
0