۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۷۰۵۷۳۵
امام جمعه ازنا:

شعار سال تبدیل به باور عمومی شود

شعار سال تبدیل به باور عمومی شود
لرستان-حجت‌الاسلام سپهوند بر ضرورت تحقق شعار سال تأکید کرد و گفت: اگر مسؤولان حلقه های بهم پیوسته مد نظر در شعار سال را دنبال کنند شعار سال تبدیل به باور عمومی می شود.

حجت الاسلام علی سپهوند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با اشاره به نام گذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب و اهمیت و ضرورت عملی ساختن آن اظهار داشت: عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب راه حل برون رفت از مشکلات است.

امام جمعه ازنا با تأکید بر اینکه شعار سال باید در مقام عمل دنبال شود، افزود: این مهم باید سرلوحه کار مدیران و مسئولان قرار گیرد و برای تحقق شعار سال برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت طراحی شود.

وی ادامه داد:  اگر مسئولان حلقه های بهم پیوسته مد نظر در شعار سال را دنبال کنند نتایج بسیار خوبی به دست خواهد آمد و شعار سال تبدیل به باور عمومی خواهد شد.

حجت الاسلام سپهوند تحقق شعار سال را لازمه رفع مشکلات دانست و بیان کرد: برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی باید تولید رونق یابد و از تولید کنندگان حمایت شود.

وی تصریح کرد: تولید کلید اشتغال زایی و راه حل رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان و خانواده ها است و با تکیه بر باور و توان داخلی باید در جهت حل مشکلات گام برداشت.

حجت الاسلام سپهوند عنوان داشت: شعارهای سال باید در مرحله بعد به گفتمان سازی و فرهنگسازی برسد و در بین مردم جریان سازی ایجاد و برنامه ها تدوین شده و به سیاست گذاری برسند.

وی با بیان اینکه ایران ظرفیت بسیار بالایی در ایجاد شرکت های دانش بنیان دارد، گفت: در این شرکت ها از نخبگان علمی استفاده زیادی شده و بین دانش و صنعت ارتباط قوی ایجاد می شود که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات