۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۷۰۵۸۵۷
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

ایستادگی در برابر زورگویان تنها با وحدت ملت و دولت شدنی است

ایستادگی در برابر زورگویان تنها با وحدت ملت و دولت شدنی است
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ۱۲ فروردین را روز عید ملت ایران عنوان کرد و گفت: مردم در این روز تاریخی و به جمهوری اسلامی آری گفته و با ولایت مطلقه فقیه بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی،  در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد، به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مردم در این روز تاریخی و به جمهوری اسلامی آری گفته و با ولایت مطلقه فقیه بیعت کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: 12 فروردین روزی ماندگار در تاریخ ملت است، مردم به پای صندوق های رای آمده، به جمهوری اسلامی آری گفته و با ولایت مطلقه فقیه بیعت کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز روز عید ملت ایران است که روز غلبه مستضعفین و مستکبران بر زورگویان عالم است.

وحدت در رأس امور قرار گیرد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: با بر دست گرفتن آرمان‌ها ارزش‌های انقلاب در سایه رهنمودهای رهبری شاهد رشد درخت تنومند انقلاب اسلامی و صدور آن به تمام جهان خواهیم بود.

وی وحدت را نیاز امروز جامعه خواند و بیان داشت: همه افرادی که خود را مطیع رهبری می دانند امروز باید وحدت را در راس امور خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در لرستان وحدت میان ملت و دولت را ضروری خواند و عنوان کرد: تمامی افراد در گروه‌های مختلف که در دولت سیزدهم در حال فعالیت هستند باید دل ها را به هم نزدیک کنند و در سایه وحدت برای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

وی ادامه داد: به دلیل اهداف بلند امام راحل و راهی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند باید اختلاف سلیقه ها در کشور کم و بر اصول مشترک تاکید شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: ایستادگی در برابر زورگویان عالم تنها با وحدت میان ملت و دولت امکان پذیر است.

شعار سال عملی شود

امام جمعه خرم‌آباد بر ضرورت عملی شدن و تحقق شعار سال تأکید کرد و گفت: مسؤولان باید با تلاش مضاعف شعار سال را عملیاتی کنند و در پایان سال عملیات انجام شده را بررسی و تاثیر آن بر زندگی مردم را اعلام کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به سیزدهم فروردین روز طبیعت اشاره کرد و گفت: لرستان دارای طبیعت خدادادی است و باید در حفظ و نگهداری این طبیعت کوشا بود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به آغاز ماه مبارک رمضان در چهاردهم فروردین ماه گفت: از ظرفیت مردمی در مشارکت و اجرای برنامه های فرهنگی، دینی و قرآنی استفاده شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات