۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۷۰۵۴۵۵
امام جمعه شهرستان پاوه:

اسلام با هرگونه توهین و تندروی مخالف است

اسلام با هرگونه توهین و تندروی مخالف است
کرمانشاه ـ ماموستا قادری گفت: هرگونه توهین و تندروی در اسلام مردود و از نظر علما دین محکوم است زیرا تندروی و درک اشتباه از دین باعث ضربات سختی به اسلام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پاوه اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ شاهد بسیاری از مشکلات در حوزه اقتصاد، جامعه و فرهنگ بودیم، امیدواریم که سال جاری برای همه ملت ایران سالی موفق باشد.

امام جمعه شهرستان پاوه با اشاره به اینکه تغییر فصول و به ویژه بهار به نوعی نماد حیات بعد از مرگ محسوب می‌شود، عنوان کرد: رسول اکرم (ص) همواره پیش بینی کرده اند که عصر ما عصری بسیار سخت خواهد بود که دین توسط معاندان در خطر قرار می‌گیرد.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: هرگونه توهین و تندروی در اسلام مردود و از نظر علما دین محکوم است، زیرا تندروی و درک اشتباه از دین باعث ضربات سختی به اسلام می‌شود.

ماموستا قادری ادامه داد: امروز علما و روحانیون حافظان دین شناخته می‌شوند لذا تکفیر مردم از سوی برخی از  افراد به نوعی بدعت آفرینی در دین است

امام جمعه شهرستان پاوه با اشاره به اینکه تندروی با اصل اسلام راستین در تضاد است، خاطرنشان ساخت: هر ساله در چنین ایامی شاهد اوج فرهنگ و مهمان نوازی مردم شهرستان پاوه هستیم که این خود نشان از دیانت و بصیرت مردم این خطه از ایران دارد. /۱۴۰۰/

ارسال نظرات