۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۷۰۵۳۰۶
امام جمعه موقت کرمانشاه:

تحقق شعار سال پیشرفت های غیرمنتظره ای در کشور رقم خواهد زد

تحقق شعار سال پیشرفت های غیرمنتظره ای در کشور رقم خواهد زد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: اگر نسبت به تحقق شعار سال توجه ویژه گردد از لحاظ اقتصادی پیشرفت های غیرمنتظره ای در پیش رو خواهیم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین، عنوان کرد: توصیه رهبر معظم انقلاب مسؤولیت کار آفرینان و دولتمردان را سنگین تر کرده است، بنابراین می طلبد با تمام توان و با به کارگیری همه ظرفیت ها و توانمندی ها در راه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش شود.

امام جمعه موقت کرمانشاه تاکید کرد: اگر نسبت به تحقق شعار سال توجه ویژه گردد از لحاظ اقتصادی پیشرفت های غیرمنتظره ای در پیش رو خواهیم داشت.

این عالم برجسته کرمانشاهی ادامه داد:  باید شعار تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین، راهبرد اصلی و محوری همه برنامه ریزی ها و فعالیت های مسؤولین مرتبط در سال ۱۴۰۱ شود.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، کشور عزیزمان در بسیاری از زمینه ها به خود کفایی رسیده است و این یک امتیاز برای نظامی است که در تمام ابعاد مورد تحریم های ظالمانه دشمنان قرار گرفته است.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: اگر مسؤولین گذشته شعار اقتصادی رهبر معظم انقلاب را بیشتر الگویی برای پیشرفت اقتصادی قرار می دادند امروز نه تنها مردم مشکلات معیشتی کنونی را نداشتند بلکه حتی در عرصه بین المللی همچون برجام هم بسیاری بیشتر از وضع کنونی دست برتر داشتیم و دولت های مستکبر متواضعانه از ایران اسلامی انتظارات مهم و درخواست صادرات می نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی یادآور شد: تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، راهگشای بسیاری از مسائل جامعه است و با برخورداری از توانمندی های متعدد می توان در مسیر تحقق این شعار بسیار نقش آفرین باشیم، لذا انتظار داریم دولت سیزده هم بالفعل تابع اجرای فرامین رهبر معظم بوده تا سرافرازی های بیشتری برای ملت شریف ایران رقم بخورد./1400/

ارسال نظرات