۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۷۰۵۹۰۰

ناامنی مرز های شرقی کشور صحت ندارد

ناامنی مرز های شرقی کشور صحت ندارد
معاون امنیتی - انتظامی وزیر کشور، روند امنیت مرزهای شرقی ایران را مثبت و رو به پیشرفت دانست و گفت: برخلاف برخی دسیسه‌ های دشمنان در ناامن جلوه دادن مرزها، هیچ تغییر وضعیت امنیتی در مناطق شرقی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید مجید میر احمدی در واکنش به بازنشر مصاحبه معاون وقت دادستان استان کرمان در بستر فضای مجازی، مبنی بر کشف سلاح های نیمه سنگین و گلوله های ضدهوایی، این مطلب را مطرح کرد.

وی خاطرنشان کرد: این مصاحبه‌ مربوط به معاون دادستان کرمان در سال ۹۷ بوده است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ادامه داد: سلاح های کشف شده هم مربوط به باند قاچاقچیان مواد مخدر و اشرار بوده است.

میراحمدی هم زمانی انتشار این مصاحبه با فیلم فاقد صحت از هجوم آوارگان افغانستانی به سمت مرزهای ایران را یک عملیات روانی دشمنان انقلاب دانست و گفت: این موضوع نشان از یک جریان‌سازی برای القای ناامنی در مرزهای کشور و ایجاد ذهنیت منفی نسبت به اتباع قانونی افغانستانی مقیم در داخل ایران دارد.

وی خاطرنشان کرد: البته اینکه تعدادی از اتباع افغانستان به صورت غیر مجاز در تلاش برای ورود به مرزهای ایران هستند، موضوع جدیدی نیست.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: هیچ تغییر وضعیتی که نشان از توسعه ناامنی در مرزها باشد وجود ندارد و برعکس، امروز روند انسداد و مراقبت مرزها با همت و تلاش نیروهای مسلح، مرزبانی و کمک دولت، روند رو به پیشرفتی دارد و تلاش بر این است با اقدامات تحولی، به سرعت و در کوتاهترین زمان ممکن، به نقطه اطمینان بخش برسد.

ارسال نظرات