۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۷۰۵۹۰۴

آمار هلال احمر از تعداد عملیات های نجات در نوروز امسال

آمار هلال احمر از تعداد عملیات های نجات در نوروز امسال
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه عوامل عملیاتی به ۲۳ هزار و ۱۸۳ نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی امداد رسانی کردند، گفت: بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مهدی ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات در تشریح جزئیات خدمات امدادی به هموطنان در طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: تا صبح ۱۳ فروردین سال جاری، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر ۲ هزار و ۷۶۴ مأموریت امدادی را انجام دادند.

وی افزود: یک هزار و ۴۴۳ مأموریت ترافیکی، ۱۵۱ مورد کوهستان، ۱۴۹ مورد جوی و ۳۴ مورد مربوط به حوادث ساحلی بود.

ولی پور تصریح کرد: در مجموع این حوادث به ۲۳ هزار و ۱۸۳ نفر امداد رسانی شده است و یک هزار و ۸۲۴ نفر به مناطق امن منتقل شدند.

وی ادامه داد: در همین راستا هزار و ۳۰۹ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۱۰ هزار و ۸۲۱ نفر تحت مداوای سرپایی قرار گرفتند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: ۲۵۸ عملیات نجات فنی در این مدت انجام شده است که ۲۹۶ نفر رها سازی شدند.

ولی پور با اشاره به افزایش مأموریت‌های هلال احمر نسبت به سال گذشته اضافه کرد: برای ۳ هزار و ۱۵ نفر از آسیب دیدگان سوانح و حوادث مختلف نیز تاکنون اسکان اضطراری فراهم شده است و هلال احمر با تمام توان در مناطق مختلف کشور در آماده باش خواهد بود تا به شهروندان خدمت رسانی کند.

ارسال نظرات