۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۷۰۶۰۷۱
آیت الله حسینی بوشهری:

انقلاب اسلامی به تکنولوژی نگاهی فرصت ساز دارد

انقلاب اسلامی به تکنولوژی نگاهی فرصت ساز دارد
آیت الله حسینی بوشهری نگاه انقلاب اسلامی به تکنولوژی را نگاهی فرصت ساز عنوان کرد و معرفی اسلام به جهانیان را، رسالت انقلاب اسلامی در قرن جدید دانست.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله حسینی بوشهری رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار نایب رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران رسالت انقلاب اسلامی را در قرن جدید انتشار اسلام به سراسر دنیا عنوان کرد و گفت: دشمن جنگ ترکیبی بر علیه ما راه انداخته است و ما باید در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و پیام دین را به سراسر دنیا برسانیم.

وی افزود: تمامی بشریت مخاطب اسلام هستند و انقلاب اسلامی که در راستای همان رسالت پیامبر گرامی اسلام(ص) تشکیل شده است، باید جهانیان را برای ظهور منجی آماده کند و بسترسازی مناسب را برای تحقق آن به انجام برساند. احکام اسلامی موافق فطرت بشر هستند و از این رو به حول و قوه الهی بر تمام نیرنگ‌های دشمنان پیروز خواهیم شد.

امام جمعه قم ادامه داد: امروزه دنیای بی رحمی را شاهد هستیم که آنچه در آن اهمیت دارد صرفا منافع است و انسانیت کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. دشمنان از ابزار تکنولوژی برای دست یابی به منافع خود بهره می‌برند و در راه دست یابی به منافع خود اساسا به انسان و انسانیت اهمیتی نمی‌دهند.

وی افزود: تکنولوژی همان گونه که می‌تواند به عنوان تهدیدی در دست دشمنان باشد، می‌تواند به عنوان فرصتی برای احقاق حقوق ستمدیدگان در سراسر دنیا و ایستادگی در برابر شروران عالم مورد استفاده قرار گیرد. نگاه ما به تکنولوژی همین نگاه فرصت ساز است و عزم و اراده شرکت مخابرات در تحقق اهداف انقلاب اسلامی و رهبر عظیم الشأن آن، واضح است.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه مهندس دهناد، نائب رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، گزارشی از وضعیت، برنامه‌های آتی و ظرفیت‌های شرکت مخابرات در جهت تحقق شعار سال ارائه کرد.

ارسال نظرات