۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۷۰۶۱۶۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

فعالیت ۸۰۰ مبلغ تا پایان ماه مبارک رمضان

فعالیت ۸۰۰ مبلغ تا پایان ماه مبارک رمضان
لرستان- حجت الاسلام قدرتی از فعالیت ۸۰۰ مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این تعداد مبلغ بومی و غیربومی استان در مناطق شهری و روستایی لرستان فعالیت دارند.

حجت الاسلام مهدی قدرتی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان 800 مبلغ بومی و غیر بومی به مناطق شهری و روستایی لرستان اعزام شده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: مبلغان اعزامی در سطح مساجد و پایگاه های دینی مستقر و تا پایان ماه مبارک رمضان فعالیت های تبلیغی آنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اجرای برنامه های دینی فرهنگی با محوریت مبلغان در این ایام اظهار کرد: تبلیغ مسائل دینی، جزء خوانی قرآن و مناجات، پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی و بیان احکام، پرداختن به مسائل روز جامعه از جمله فعالیت مبلغان است.

حجت الاسلام قدرتی بیان کرد: هدف از انجام فعالیت های تبلیغی نهادینه سازی ارزش ها و تحکیم باورهای دینی افراد به ویژه نسل جوان است.

وی خاطرنشان کرد: پویش های افطاری ساده، بهترین دعای روز من، آرزوهای کوچک بزرگ، کتاب «مثبت سه» و نذر نان تا پایان ماه مبارک در استان و برگزاری همایش روزه اولی ها نیز هشتم رمضان از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات