۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۷۰۶۱۷۸
یادداشت؛

مراقب باشیم تکمیل کننده پازل دشمن نشویم

مراقب باشیم تکمیل کننده پازل دشمن نشویم
یادمان باشد آمریکا، اسرائیل و عربستان در تنگنای خط مقاومت قرار گرفته اند و درصدد هستند با ایجاد فتنه در درون ایران، خود را از زیر بار این فشار نابود کننده رها سازند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حادثه ناگوار امروز در حرم مطهر امام رضا(ع) که منجر به شهادت یک روحانی و آسیب دیدن دو روحانی دیگر شد توسط یک جوان به ظاهر افغانستانی قطعه دیگری از پازل فتنه بین مذاهب و ملت هاست.

قتل دو طلبه اهل سنت در گنبد کاووس در روزهای گذشته بخشی دیگر از پازلی است که دشمنان برای اختلاف افکنی طراحی کرده اند.

طی روزهای گذشته نیز قطعه دیگری از این پازل عملیاتی شد و با ایجاد شایعه تجاوز 25 افغانستانی به یک دختر ایرانی و سپس قتل آن در جزیره قشم، سعی در ایجاد اختلاف و درگیری بین دو ملت ایرانی و افغانستانی نمودند.

قطعا در روزهای آتی پرده های دیگری از این فتنه توسط دشمنان رونمایی خواهد شد که هدفش جز آتش انداختن میان مذاهب و اقوام مختلف در درون ایران و همسایگان شرقی نیست.

بدیهی است که می بایست مراقب اظهار نظرها و تحلیل های رسانه ای خود باشیم که ناخوادآگاه به آتش این فتنه دامن نزنیم.

یادمان باشد آمریکا، اسرائیل و عربستان در تنگنای خط مقاومت قرار گرفته اند و درصدد هستند با ایجاد فتنه در درون جمهوری اسلامی ایران، خود را از زیر بار این فشار نابود کننده رها کنند.

گفتنی است، در حالی که هنوز ساعاتی از جنایت مشهد مقدس نگذشته و ابعاد آن به خوبی روشن نشده، رسانه های و شبکه های مغرض و معاند با طرح ادعاهایی و نیز انتشار مباحث و تحلیل های جهت دار به دنبال ایجاد اختلاف و بهره برداری های سیاسی هستند که در این زمینه باید فعالان رسانه، صاحبان تریبون و عموم مردم کاملا هوشیار باشند و نسبت به خط و رویکرد تفرقه افکنی دشمنان و مغرضان روشنگری لازم را انجام دهند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی از قم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
نکات خوب و دقیقی بود
0
3