۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۷۰۶۲۱۵

هشدار فرمانده حماس به صهیونیست‌ها؛ صبر ما همیشگی نخواهد بود

هشدار فرمانده حماس به صهیونیست‌ها؛ صبر ما همیشگی نخواهد بود
اسماعیل رضوان یکی از فرماندهان حماس با اشاره به جنایتی که رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان انجام می‌دهد به آن هشدار داد صبر مقاومت مداوم نخواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «اسماعیل رضوان» در مصاحبه‌ای با اشاره به حوادثی که به تازگی رخ داده و یورش‌های دائمی شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست به محله‌های فلسطینی و مسجد الاقصی اعلام کرد صهیونیست‌ها نباید روی صبر مقاومت شرط‌بندی کنند.

رضوان در مصاحبه با شبکه المیادین گفت: ما به اشغالگران از آزمایش صبر مقاومت هشدار می‌دهیم، زیرا در صورت ادامه حملات، صبر مقاوما دوام نخواهد داشت. از طرف‌ها و میانجی‌ها می‌خواهیم که رژیم اشغالگر را مهار کنند و جنایات آن را متوقف کنند وگرنه مقاومت سپری خواهد بود که از مردمش دفاع می‌کند.

او همچنین تایید کرد که زمان آن فرا رسیده است که مرجعیت در سطح بین المللی، به ویژه از طریق دادگاه کیفری بین المللی، به منظور توقف و افشای جنایات رژیم اشغالگر حرکت کند. رضوان همچنین از برخی سران فلسطینی که سعی در مصالحه با رژیم صهیونیستی را دارند، خواست تا به مقاومت بپیوندند.

پیش از این نیز مصر و اردن و چند کشور دیگر عربی در تماس با اسرائیل به ویژه درباره مسجد الاقصی هشدار دادند. رژیم صهیونیستی برای زمینه سازی هجوم شهرک نشینان به مسجد الاقصی در عید پاک یهودیان در هفته آینده آماده می‌شود. از این رژیم خواسته شده است ورود فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی در ماه مبارک رمضان را محدود نکند. بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در این خصوص گفت: چنین اقدامی به اوضاع امنیتی میدانی بستگی دارد.

روز گذشته رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد سامانه گنبد آهنین در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در مجاورت مرز‌های نوار غزه به حال آماده باش کامل قرار گرفتند. رادیو ارتش اسرائیل به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد در صورت تشدید اوضاع در قدس، نوار غزه نیز وارد صحنه تنش‌ها خواهد شد./۹۸۸/

ارسال نظرات