۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۷۰۶۲۲۸

خاکسپاری پیکر شهید حجت الاسلام اصلانی در حرم مطهر رضوی

خاکسپاری پیکر شهید حجت الاسلام اصلانی در حرم مطهر رضوی
با درخواست جمعی از تشکل های فرهنگی اجتماعی مشهد مقدس و موافقت تولیت آستان قدس رضوی پیکر شهید حجت الاسلام اصلانی در حرم مطهر رضوی به خاک سپرده می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، جمعی از تشکل های فرهنگی اجتماعی مشهد مقدس از تولیت آستان قدس رضوی خواستار دفن شهید حجت الاسلام اصلانی در حرم مطهر رضوی شدند که این درخواست با موافقت تولیت همراه گشت.

متن این درخواست بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

جناب حجت الاسلام مروی

تولیت محترم آستان قدس رضوی

"شهید کسی است که یک روح بزرگ دارد؛ روحی که هدف مقدس دارد. کسی است که در راه عقیده کشته شده است. کسی است که برای خودش کار نکرده است. کسی است که در راه حق و حقیقت و فضیلت قدم برداشته است.

مثل شهید، مثل شمع است که خدمتش از نوع سوخته شدن و فانی شدن و پرتو افکندن است. تا دیگران در این پرتو که به بهای نیستی او تمام شده، بنشینند و آسایش بیابند و کار خویش را انجام دهند. آری، شهدا شمع محفل بشریتند. سوختند و محفل بشریت را روشن کردند.
شهادت، قداست خود را از این جا کسب می کند که فدا کردن آگاهانه تمام هستی خود است در راه هدف مقدس.

اگر شور یک عارف عاشق پروردگار را با منطق یک نفر مصلح با همدیگر ترکیب کنید، از آنها منطق شهید در می آید. منطق شهید، منطق سوختن و روشن کردن است. منطق حل شدن و جذب شدن در جامعه برای احیای جامعه است".


برادر مجاهدمان شهید اصلانی عمر خود را در جانبازی در جبهه های حق علیه باطل سپری نمود و دو برادر عزیزش در راه دین شهید شدند.

ایشان درد مردم را کشیده بود و الباقی عمرش را در جهاد با فقر سپری نمود و امروز توسط عوامل تکفیری وهابی در حرم امام رضا علیه السلام با دهان روزه به شهادت رسید.

جناب حجت الاسلام مروی تشکل های جهادی و هیات مذهبی فعال در حاشیه شهر مشهد از شما درخواست دارند که پیکر شهید عزیزمان در حرم امام رضا علیه السلام آرام بگیرد.

ان شالله به زودی شاهد نابودی تفکر و عوامل تکفیری وهابی در سطح منطقه باشیم.

گفتنی است این موضوع در دیدار با خانواده شهید، درخواست مطرح و توسط تولیت پذیرفته شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
انا لله و انا الیه راجعون
2
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
بدون شک کار انگلیس خبیث و رژیم کودک کش صهیونیستی هست. اینها می خواهند بین شیعه و سنی تفرقه ایجاد کنند و همچنین ارتباط کشور جمهوری اسلامی با همسایگان رو از بین ببرند تا تحریمها بیشتر بر زندگی مردم اثر بگذارد
2
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
حاج آقای اصلانی هم خودشون جانباز جنگ بودن و هم برادر 2 شهید بودن. عاش سعیدا و مات سعیدا
2
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
این حادثه مشهد و حادثه کشته شدن طلبه های اهل سنت در استان گلستان، گویای عملیاتی شدن نقشه و برنامه رژیم صهیونیستی است،به جمهوری اسلامی، طرحی و نقشه ا ی را طراحی کرده با عنوان«زدن ضربه با هزاران چاقو» و گویا این حوادث در ارتباط با این طرح و نقشه می باشد.
1
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
باسلام ما ملت امام حسینم بهترین جا برای شهادت کجا خواسته آقا ازش سعادت بهش داده که بیاد حرمش اونم صحن پیامبر اعظم به شهادت رسیدن کم نیست من به خانواده این عزیزان تبریک وشهادتشون رو به حضرت مهدی شادباش عرض میکنم
1
0
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
قطعا مظلوم ترین قشر در جامعه ما روحانیون هستند.زمان انقلاب و در دفاع مقدس در صف اول هستند. نسبت به جمعیت تعداد زیادی شهید و جانباز رو داده اند در تبلیغ و دفاع از دین پیش قدم و در گروه های جهادی و سازندگی حضور مستمر دارند.
از لحاظ معیشتی تقریبا هیچ. و پادشی که دریافت میکنند این است که هر روز باید از کس و ناکس توهین فحش بشنوند. و امروز هم با دهان روزه و در راه خدمت به مردم اینچنین مظلومانه به شهادت برسند. خدایا خودت بین ما قضاوت کن که تو بهترین قاضی و بهترین حاکم هستی
0
0
علی از قم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
خوشا به سعادت چنین افرادی که درماه مبارک رمضان خونشان به ناحق ریخته میشود
انشالله در ان دنیا مهمان اقا امیرالمومنین علی بن ابی طالب باشد
به کوری چشم‌ وهابیت وطالب شیعه جماعت افتخارش شهادت هست
ما ملت امام حسینیم
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
این ضارب احمق بایدمثل ابن ملجم مرادی خیلی خیلی کثیف وبدبخت باشدکه درماه رمضان ودر حرم الهی مومنی روزه داررابه قتل برساند؛؛ بی نهایت لعنت خدا بر این ضارب احمق وامثال ابن ملجم مرادی!
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
شاید همه ما در این جنایت شریک باشیم وقتی روزانه دهها پیام جعلی و دروغ رو بدون مطالعه تو فًای مجازی ردوبدل میکنم بدون آنکه به تبعات آن را بسنجیم. جهاد تبیین یعنی ما هم متقابلا روشنگری کنیم تا نفاق منافقین و دشمنان را خنثی کنیم. امروز آسیب پذیرترین قشر ، قشر روحانیته. در نظام جمهوری اسلامی آنقدر تبلیغات سو شده که این بنده خداها حتی تو خونه خودشون هم امنیت ندارن.
0
0