۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۷۰۶۲۵۳
مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور خبر داد؛

آغاز پذیرش سراسری حوزه خواهران

آغاز پذیرش سراسری حوزه خواهران
حجت الاسلام والمسلمین فاضل در نشستی خبری از آغاز عملیات پذیرش سراسری سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ حوزه خواهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور، پیش از ظهر امروز در نخستین نشست خبری خود در سمت مدیریت حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور با موضوع «آغاز عملیات پذیرش سراسری سال تحصیلی 1401-1402» که در سالن شهید سلیمانی این مرکز برگزار شد، گفت: همه ساله در یک بازه زمانی خاصی حوزه های علمیه از خواهران و برادران در راستای تثبیت دین در کشور انسان های شریفی را جذب می کنند تا دروس دینی را تعلیم ببینند و آن ها نیز به مردم بیاموزانند.

مدیرحوزه های علمیه خواهران با اشاره به فصل جدیدی از ثبت نام فراگیران علوم اهل بیت(ع) ابراز کرد: جایگاه روحانیت با پیامبر و اولیاء الهی تناسب دارد، به همین خاطر شعاری را از سال های قبل داده بودند که «جذب از بیوتات صالحه» انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل جذب و گزینش صحیح را از ضرورت امر پذیرش دانست و اظهار کرد: یکی از مناصبی که خداوند به پیامبر در قرآن اعطاء فرموده، مبین، مفسر و تبیین کردن رسمی دین است، از این رو جهاد تبیین یکی از وظایف ویژه حوزه علمیه خواهران می باشد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور با اشاره به کلیدواژه جهاد تبیین خاطرنشان کرد: جهاد تبیین که مکرر در بیانات مقام معظم رهبری تکرار می شود، متوجه همۀ مردم می باشد اما حوزه های علمیه خواهران و برادران در صف اول این قصه هستند.

وی با اشاره به تحقق شعارهای رهبری در ابتدای سال تصریح کرد: سخن فرهیختگان همیشه از یک جایگاه بالایی برخوردار خواهد بود، بنابراین به دنبال جذب افراد شریفی در این عرصه هستیم که بتوانند شعار سال یعنی دانش بنیان را به بهترین شکل محقق کنند.

در پایان این مراسم از رسانه های برگزیده جشنواره ملی رضوان از جمله خبرگزاری رسا با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.

 

ارسال نظرات