۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۷۰۶۲۵۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

با استمرار فعالیت‌های فرهنگی، فرهنگ شهادت را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم

با استمرار فعالیت‌های فرهنگی، فرهنگ شهادت را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: فعالیت‌های فرهنگی از جمله چاپ و انتشار کتب معرفی شهدای والامقام مقاومت، استمرار انتقال فرهنگ شهادت به نسل‌های بعدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه تقدیر از دست اندارکاران همایش امنیت و اقتدار گفت: کار برای شهدای والا مقام و قلم زدن برای شهدا ارزش معنوی بسیاری دارد.

وی نگاه به قله را سبب برطرف شدن همه مشکلات جامعه دانست و افزود: اگر مدیران و مسؤولان در هر جایگاهی که قرار دارند اگر نگاه شان برای رسیدن به قله متمرکز باشد تمامی مشکلات پیش روی آن‌ها برداشته خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به این فرمایش امام راحل که اگر قله را در نظر بگیرید بسیاری ازمشکلات آسان می‌شود، گفت: این فرمایش کلیدی امام راحل برای مسؤولان و مدیران در انجام وظایفی که برعهده دارند می‌تواند راهگشا باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در سال ۴۲ یک هدف سه مرحله را آغاز کرد، اظهار داشت: تشکیل حکومت اسلامی در ایران، بیداری اسلامی و عدالت طلبی در جهان هدف سه مرحله‌ای امام راحل است که سبب می‌شود دنیا آماده استقبال از منجی عالم بشریت شود.

وی چاپ و انتشار شش جلد کتاب در رابطه با شهدای امنیت و برگزاری همایش اقتدار و امنیت را یکی از راه‌های کمک به این سه مرحله دانست و ابراز داشت: شهدای والامقام به ویژه شهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مرحله بیداری اسلامی را محقق می‌کنند و این مرحله نیز زمینه‌ای برای مرحله سوم است.

نماینده ولی فقیه در کاشان چاپ و انتشار کتب معرفی شهدای والامقام مقاومت به نسل امروز و نسل‌های آینده و انتقال فرهنگ شهادت به نسل‌های آینده را حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: فرهنگ شهادت باید به مدارس راهنمایی و دبیرستان‌ها منتقل شود تا نسل آینده بیمه شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی فعالیت‌های فرهنگی و چاپ و انتشار کتب معرفی شهدای والامقام مقاومت را استمرار انتقال فرهنگ شهادت به نسل‌های بعدی دانست و گفت: این اقدام بسیار مبارکی است که نسل حاضر را نیز در راه شهدا راسخ‌تر می‌کند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات