۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۷۰۶۲۵۶
اتاق تبلیغ خراسان؛

دست پلید صهیونیسم و تکفیری‌ها منجر به شهادت و مجروحیت روحانیون جهادی شد

دست پلید صهیونیسم و تکفیری‌ها منجر به شهادت و مجروحیت روحانیون جهادی شد
خراسان رضوی - اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان در پیامی ضمن تسلیت شهادت حجت الاسلام اصلانی، این را عملی جنایتکارانه از سوی صهیونیست و جریانات تکفیری معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان در واکنش به جنایت روز گذشته در حرم مطهر رضوی و شهادت یکی از اعضای خیر اندیش این نهاد ضمن صدور پیام تسلیت این حادثه را کار عوامل صهیونیست و جریانات تکفیری خواند.

در این پیام شهید حجت الاسلام اصلانی از اعضای خیر اندیش و فعال اتاق اندیشه ورز تبلیغ در مناطق حاشیه شهر نام برده شده که خدمات بسیاری داشته است.

متن پیام از قرار زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«شهادت هنر مردان خداست»

در ظهر رمضان روز ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ فاجعه خون باری در حرم مطهر رضوی دلهای روزه دار همه را به درد آورد.

دست پلید عوامل صهیونیسم و جریانات تکفیری از آستین نوجوان فریب خورده ای بیرون آمد و منجر به شهادت و مجروحیت روحانیون جهادی مشهد الرضا (ع)شد.

ملت ما به استناد این کلام امام ره «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود» ، بیش از پیش به خباثت و فتنه انگیزی دشمن پی برد و اندیشمندان جهان اسلام، با هوشیاری و هوشمندی خود، این تهدید را به فرصتی ارزشمند برای اتحاد دل‌های مؤمنان ،از هر مذهب و ملیتی که باشند،تبدیل کردند.

اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان با محکوم کردن این فتنه و ترور برادر عزیز شهید حجت‌الاسلام والمسلمین اصلانی که از اعضای خیراندیش و فعال اتاق اندیشه ورز تبلیغ در مناطق محروم و حاشیه شهر بودند،از همه نیروهای بابصیرت ارزشی و انقلابی درخواست می نماید که با برگزاری باشکوه مراسم وداع و تشییع این شهید عزیز بار دیگر پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و ترویج تفکر ایثار و شهادت و تبعیت از ولی فقیه زمان، اعلام نمایند و مشت محکمی بر دهان استکبار و گروه های تکفیری بکوبند.

همچنین از همه دلسوزان و دغدغه مندان و ملت شریف ایران استدعا داریم تا با خویشتن داری و هوشیاری و حفظ آرامش خود، مراقب توطئه ها و فتنه گری های دشمنان اسلام و ایران باشند.

و از مسولان امر انتظار داریم تا ابعاد این فاجعه و حرمت شکنی در حرم علی بن موسی الرضا علیه السلام را کاملا رصد کرده و کمافی السابق، دست دشمنان فتنه گر برای مسلمانان جهان و منطقه، رو نموده و نقشه پلیدشان را افشا نمایند.

اتاق اندیشه ورز تبلیغ با تعیین کارگروهی از فضلا و اساتید حوزه و نخبگان تبلیغ، در کمیته مطالبات مردمی، پیگیر این فاجعه و برخورد با عاملان و خاطیان و ساهیان خواهد بود./933/

والسلام علیکم و رحمت الله

اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان

جواد رستمی
ارسال نظرات