۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۷۰۶۳۲۱
در حکمی از سوی آیت الله علما؛

سرپرست جدید مرکز اسلامی استان کرمانشاه منصوب شد

سرپرست جدید مرکز اسلامی استان کرمانشاه منصوب شد
کرمانشاه ـ امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه و اعضای شورای روحانیت و افتاء با سرپرست جدید مرکز اسلامی استان کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمن مرادی، امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه به همراه اعضای شورای روحانیت و افتاء امروز با حجت الاسلام منتظری؛ سرپرست جدید مرکز اسلامی استان دیدار کردند.

در این دیدار ماموستا مرادی با تبریک انتصاب حجت الاسلام منتظری به عنوان سرپرست مرکز اسلامی استان کرمانشاه، از خداوند متعال توفیقات روزافزون وی را در این جایگاه خواستار شد و ضمن معرفی اعضای شورای روحانیت و افتاء شهرستان، بخشی از دغدغه های جامعه اهل سنت را بیان و بر ضرورت تقویت وحدت در جامعه اسلامی تاکید کرد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام منتظری ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مدیر سابق مرکز اسلامی، با یادآوری وظایف خطیر ائمه جمعه و جماعت، شوراهای روحانیت و همچنین مرکز اسلامی اذعان داشت: تعامل و همدلی و خدمات رسانی شایسته به جامعه مخاطب این مرکز از اولویت های کاری خواهد بود.

سرپرست مرکز اسلامی استان کرمانشاه همچنین عنوان کرد: استقلال جامعه روحانیت، مردمی بودن آنها و توانمندی در پاسخگویی به شبهات اعتقادی جامعه اهل سنت از جمله ضروریات است که مرکز اسلامی و روحانیون می بایست به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

گفتنی است که در جلسه ای در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، از خدمات حجت الاسلام فاضلی تقدیر و حجت الاسلام منتظری به عنوان سرپرست جدید مرکز اسلامی استان کرمانشاه منصوب شد./1400/

ارسال نظرات