۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۷۰۶۳۳۴

ضیافت افطار اساتید حوزه نجف در نمایندگی دفتر رهبری در عراق برگزار شد

ضیافت افطار اساتید حوزه نجف در نمایندگی دفتر رهبری در عراق برگزار شد
برنامه تکریم و ضیافت افطار اساتید حوزه علمیه نجف در نمایندگی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، برنامه تکریم و ضیافت افطار اساتید حوزه علمیه نجف در نمایندگی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق برگزار شد.

در این مراسم که بیش از ٦٠ نفر از اساتید حوزه علمیه نجف حضور داشتند، آیت الله سید مجتبی حسینی ضمن خوشامدگویی به اساتید محترم حوزه، در خصوص لزوم تواصل بین اساتید حوزه علمیه نجف و ایجاد تشکیلات منسجم و ضرورت تحول در حوزه در راستای پاسخگویی به نیاز‌های امروز جامعه در عراق و سایر نقاط دنیا سخنانی را ایراد کردند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محسن‌زاده معاون آموزش و پژوهش دفتر نمایندگی نیز در سخنان کوتاهی به تشریح مسائل آموزشی و پژوهشی دفتر پرداخته و از حضور و استقبال اساتید در این ضیافت افطار تقدیر و تشکر نمودند.

و سپس چند تن از اساتید و فضلای طراز اول حوزه علمیه نجف همچون آیت الله خرسان، آیت الله ربیعی و آیت الله غریفی به ارائه دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل مختلف کشور عراق و حوزه علمیه نجف همچون نقش مرجعیت در کشور عراق، تبلیغ مردمی روحانیون در ایام تبلیغی در عراق، مشکلات و شبهات جوانان و مسائل روزمره‌ای که در اولویت مردم به ویژه جوانان و دانشجویان عراقی هست پرداختند.

ضیافت افطار اساتید حوزه علمیه نجف در نمایندگی دفتر رهبری در عراق برگزار شد

ارسال نظرات