۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۷۰۶۵۳۱
حجت الاسلام شریف تبار تأکید کرد؛

منبرهای ماه مبارک رمضان؛ فرصتی برای جهاد تبیین

منبرهای ماه مبارک رمضان؛ فرصتی برای جهاد تبیین
مازندران - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، منبرهای ماه مبارک رمضان را فرصتی برای جهاد تبیین معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام شریف تبار، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در گردهمایی طلایه داران تبلیغ نوشهر که در مدرسه علمیه شهید آیت الله دکتر بهشتی این شهرستان برگزار شد، ضمن محکوم کردن حادثه مشهد مقدس که منجر به شهادت دو نفر از روحانیان جهادی شد، گفت: این حوادث، توطئه دشمنان بویژه استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و اذاناب آنها در منطقه است.

وی این حادثه تلخ را نشانه بارز ضعف و زوال دشمنان اسلام و انقلاب عنوان کرد و افزود: به همه مزدوران جنایتکار و حامیان اصلی تروریسم جهانی، گوشزد می کنیم، با این دسیسه ها و جنایت ها، ریشه های فرهنگ جهاد و شهادت در جان و روح ملت سرافراز و شهید پرور ایران اسلامی و اراده و عزم، طلایه داران عرصه تبلیغ و خدمت گذاران حقیقی مردم عزیز ایران اسلامی، در ادامه طریق انقلاب اسلامی، محکمتر خواهد شد.

حجت الاسلام شریف تبار با تاکید بر هوشیاری و بصیرت عمومی نسبت به حفظ وحدت شیعه و سنی، تصریح کرد: بی شک دشمنان و معاندین اسلام و انقلاب، در پس این فاجعه، به دنبال ایجاد انشقاق در بین صفوف متحد و یکپارچه ملت ایران و شکاف بین قومیت ها و رخنه در بین مسلمین هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به شکست توطئه های دشمن در طول ادوار مختلف گذشته، ادامه داد: با مدد الهی و درایت و هوشیاری آحاد مردم فهیم، بصیر و مقاوم ایران اسلامی، این دسیسه نیز به سرانجام نخواهد رسید و روسیاهی از آن استکبار جهانی خواهد بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت منابر و فعالیت های تبلیغی ویژه ماه مبارک رمضان بیان کرد: امروز باید مبلغان دینی بویژه امامان محلات و روستاها بدنبال احیای مسجد جامعه پرداز برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باشند.

حجت الاسلام شریف تبار با تأکید براین که طلاب و روحانیان مبلغ نباید به برنامه های درون مسجد اکتفا کنند بلکه باید با تشکیل گروه های جهادی به دنبال حل مشکلات محله و روستا بپردازد.

وی با بیان این که موضوع سخنرانی های مبلغان دینی باید بر اساس نیاز روز به ویژه آسیب های اجتماعی محله انتخاب شود، تصریح کرد: مبلغان دینی باید با روحیه جهادی بدنبال حل مشکلات مسکن، شغل و ازدواج جوانان باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که منبرهای ماه مبارک رمضان باید محتوا محور باشد، خاطرنشان کرد: مبلغان دینی از فرصت های معنوی ماه مبارک رمضان در جهت بیان ارزش های دینی بهره گیرند.

حجت الاسلام شریف تبار در ادامه سخنان خود همچنین به مسأله جهاد تبیین مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و افزود: منبرهای ماه مبارک رمضان فرصتی برای تبیین حقایق دین و ارزش ها و آرمان های انقلابی است./950/

ارسال نظرات