۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۷۰۶۵۵۱
مدیر عامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی خبر داد؛

وضعیت عمومی روحانی مجروح حادثه حرم مطهر حضرت رضا مساعد است

وضعیت عمومی روحانی مجروح حادثه حرم مطهر حضرت رضا مساعد است
مدیر عامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی وضعیت عمومی روحانی مجروح حادثه حرم مطهر حضرت رضا را مساعد توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، دکتر محسن محور، مدیر عامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی در گفت‌وگویی ابراز کرد: حجت‌‌الاسلام محسن پاکدامن، مجروح حادثه عصر شانزدهم فروردین ماه حرم مطهر حضرت رضا(ع) همچنان در این بیمارستان تحت درمان قرار دارد و وضعیت عمومی او پس از انجام عمل جراحی دست مساعد و پایدار است.

دکتر محسن محور درباره جزئیات تکمیل روند درمانی این روحانی اظهار کرد: حجت‌ الاسلام پاکدامن که در اثر برخورد ضربات چاقو در بیمارستان امدادی مشهد بستری شده بود، چهارشنبه، 17 فروردین ماه 1401 با پیگیری بیمارستان رضوی به این بیمارستان منتقل شد.

وی ادامه داد: اعصاب و رگ‌ها در ناحیه مچ دست راست این بیمار بر اثر یک ضربه عمق قطع شده است و به همین دلیل روز گذشته مجروح توسط دکتر علی مرادی، فوق تخصص جراحی دست به مدت 6 ساعت در بیمارستان رضوی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

دکتر محور گفت: در حال حاضر این بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه جراحی(SICU) بیمارستان بستری است و امکان حرکت انگشتان دست خود را نیز دارد، اما برای ادامه روند درمان دست مجدد روز یکشنبه، 21 فروردین ماه تحت عمل متخصصان بیمارستان قرار خواهد گرفت تا به طور کامل بتواند از دست خود استفاده کند.

تقدیر روحانی مجروح از خدمات درمانی آستان قدس

در ادامه حجت‌الاسلام پاکدامن ضمن تقدیر از مجموعه آستان قدس رضوی برای پیگیری درمانش طی چند روز اخیر اظهار کرد: با پیگیری‌های بسیار مدیریت بیمارستان رضوی، به این بیمارستان منتقل شدم و در تمام مدت بستری‌ام شاهد تلاش‌های تمامی کارکنان این بیمارستان به ویژه پزشکان و پرستاران بودم و همگی مرا با عطوفت و پیگیری‌هایشان شرمنده خود کردند.

ارسال نظرات