۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۷۰۶۵۵۴
حسینی:

مشکلات زیادی از گذشته روی هم انباشته شده که دولت باید آنها را حل کند

مشکلات زیادی از گذشته روی هم انباشته شده که دولت باید آنها را حل کند
معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: طرح‌های نیمه تمام و بلاتکلیف زیادی از قبل باقی مانده اند، البته این دولت وظیفه خود می‌داند پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهوری در دیدار با نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: در این دولت اقدامات خوبی انجام شده و تحرک زیادی را در بخش های مختلف شاهد هستیم اما کارهای زمین مانده زیادی نیز وجود دارد که باید آنها را به سرانجام رساند.

وی اظهار داشت: در همین مدت کوتاه که از روی کار آمدن دولت سیزدهم گذشته شاهد انجام ۱۹ سفر استانی رییس جمهوری بودیم که حاکی از تلاش خستگی ناپذیر او و اعضای دولت برای رسیدگی به امور کشور و مردم و توجه جدی به مناطق هستیم.

حسینی با بیان اینکه رییس جمهوری، معاونین و وزرا به طور جهادی و تمام وقت در خدمت مردم و نظام و کشور هستند، افزود: باید این روحیه در بین تمام مدیران اجرایی تعمیم پیدا کند و دولت در این زمینه می کوشد.

وی با بیان اینکه  توقعات و انتظارات از دولت فراوان است، گفت: کار دولت دشوار است و در ادوار گذشته خیلی طرح های نیمه تمام و بلاتکلیف زیادی باقی مانده اند که  حتی در مواردی یک سنگ روی آنها گذاشته نشده و مسایل روی هم انباشته شده و البته این دولت وظیفه خود می‌داند پاسخگوی مطالبات مردم باشد و  آنها را به سرانجام برساند.

معاون امور مجلس رییس جمهوری گفت: با وجود خدمات انجام شده، دشمنان و بدخواهان نظام درصدد منفی نشان دادن نقاط قوت هستند تا مردم را مایوس و ناامید کنند بنابراین باید بکوشیم تا با اتحاد و انسجام در کارها و روشنگری توطئه های آنان را خنثی کنیم.

حسینی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: بنای دولت همکاری با مجلس در جهت پیشبرد مصالح عمومی نظام و کشور و خدمت رسانی بهتر به مردم است.

معاون امور مجلس رییس جمهوری  اظهار داشت: یکی از کارهای مهم که در دولت پیگیری می شود، ایجاد نظام عادلانه پرداخت حقوق به کارکنان دولت است که امروز به یک نظام ناعادلانه پرداخت تبدیل شده که در این رابطه انتظار همراهی مجلس را داریم.

وی یاد و خاطره شهدا و بزرگان قزوین از جمله شهید رجایی و سردار آزادگان ابوترابی را نیز گرامی داشت و گفت: قزوین مهد علما و بزرگان زیادی است که تاریخ ایران اسلامی هیچگاه آنان و خدماتشان را فراموش نمی کند.

ارسال نظرات