۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۷۰۶۶۶۴
نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله مطرح کرد؛

برخی در انتخابات علیه مقاومت شعار می‌دهند/ جنگ سیاسی با آمریکا

برخی در انتخابات علیه مقاومت شعار می‌دهند/ جنگ سیاسی با آمریکا
دعموش نایب رئیس شورای اجرایی «حزب الله» در سخنانی گفت: برخی در انتخابات لبنان علیه مقاومت شعار می‌دهند و به دنبال تضعیف آن هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «علی دعموش» نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان یکشنبه سخنانی را در خصوص انتخابات پارلمانی این کشور مطرح کرد. وی گفت: کسانی که شعار‌های ضد مقاومت در انتخابات سر می‌دهند، بسیار ضعیف هستند.

بر اساس این گزارش، مقام ارشد حزب الله عنوان کرد: کسانی که علیه مقاومت شعار می‌دهند هیچ برنامه‌ای برای نجات کشور از وضعیت فعلی ندارند. برنامه این افراد در واقع همان طرح و برنامه‌های خارجی است.

وی افزود: هدف اصلی و اساسی این افراد آسیب رساندن به مقاومت است. آن‌ها برای عادی سازی روابط لبنان با رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند. امروز ما در یک جنگ سیاسی با ایالات متحده آمریکا به سر می‌بریم.

این مقام ارشد حزب الله عنوان کرد: آمریکایی‌ها لبنان را هدف قرار می‌دهند تا آن را تضعیف ساخته و منافع رژیم صهیونیستی را تأمین کنند. وی گفت: نباید این جنگ سیاسی با آمریکایی‌ها را ساده انگاشت.

پیشتر «شیخ نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفته بود: پس از آنکه طرف‌های خارجی در زمینه تحریم‌های گسترده علیه حزب الله متحمل شکست شدند و در عرصه نظامی و امنیتی نیز توفیقی حاصل نکردند، اکنون سفارتخانه‌های خود را اجیر کرده‌اند تا علیه مقاومت نفرت پراکنی کنند.

وی عنوان کرد: سفارتخانه‌های بیگانه در حال حاضر انواع و اقسام دروغ‌ها و فرافکنی‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌اند تا مردم لبنان را در برابر مقاومت قرار دهند. این وضعیت تا زمان برگزاری انتخابات پارلمانی در تاریخ ۱۵ ماه مِی ادامه خواهد داشت./۹۸۸/

ارسال نظرات