۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۷۰۶۶۸۱
معاون فرهنگی اوقاف لرستان مطرح کرد؛

اجرای طرح ضیافت الهی در ۵۲ بقعه متبرکه لرستان

اجرای طرح ضیافت الهی در ۵۲ بقعه متبرکه لرستان
لرستان-حجت الاسلام عباس زاده گفت: طرح ضیافت الهی در ۵۲ بقعه متبرکه شاخص استان لرستان اجرا می‌شود و این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از اجرای طرح ضیافت الهی به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و بیان داشت: هم اکنون ۵۲ بقعه متبرکه شاخص استان میزبان برگزاری این طرح هستند.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان افزود: اجرای طرح ضیافت الهی با حضور و همکاری مبلغان بومی و غیربومی استان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در قالب اجرای این طرح مراسم ترتیل‌خوانی و جزءخوانی و تفسیر روزانه قرآن کریم و بیان مباحث قرآنی در جمع روزه داران برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس زاده بیان داشت: حضور یک مفسر قرآن کریم از قم نیز جلسات تفسیر قرآن کریم در مسجد فاطمه‌زهرا(س) و حسینیه ثارالله سپاه خرم‌آباد به صورت روزانه برگزار می شود.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه تفسیر قرآن کریم با عنوان «آموزه‌هایی از قرآن کریم» با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان، در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم‌آباد و شب‌های رمضان نیز جلسه سخنرانی نماینده رهبر معظم انقلاب در بوسنی‌ و هرزگوین از دیگر برنامه های اجرایی است.

حجت الاسلام عباس زاده خاطرنشان کرد: برنامه «افطاری ساده» در بقاع متبرکه امامزادگان استان، برپایی جشن ولادت امام حسن‌ مجتبی(ع) و اجرای برنامه «خدیجه؛ مادر امت» همزمان با سالروز رحلت حضرت خدیجه‌کبری(س) از برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات