۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۷۰۶۲۹۸
رییس تبلیغات اسلامی پلدختر:

فعالیت ۷۷ مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان در پلدختر

فعالیت ۷۷ مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان در پلدختر
لرستان-حجت الاسلام صیادی از اعزام ۷۷ مبلغ بومی و غیر بومی به مناطق مختلف پلدختر خبر داد و گفت: از این تعداد 35 مبلغ غیربومی و مابقی بومی هستند.

حجت الاسلام علی صیادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان 77 مبلغ به مناطق مختلف این شهرستان اعزام شده است.

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر افزود: از این تعداد مبلغ اعزامی به مساجد و مناطق شهری و روستایی پلدختر، 57 مبلغ و 20 مبلغ خواهر اعزام شده است.

وی به وجود 110 مسجد در پلدختر اشاره و خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های این ایام در 57 مسجد برگزار می شود.

حجت الاسلام صیادی به فعالیت تبلیغی مبلغان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: برگزاری محافل انس با قرآن، سخنرانی پیرامون جهاد تبیین و شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی»، کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی و قرآنی با محوریت جمعیت و فرزند آوری از جمله محورهای فعالیت مبلغان است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پرداختن به مسائلی همچون آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق، خشونت، مسئله عفاف و حجاب، بیان احکام، رفع شبهات، اقامه نماز، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی، جز خوانی و تفسیر قرآن از دیگر برنامه های پیش رو است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات