۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۷۰۶۶۸۳
امام جمعه شهرستان الشتر:

موقعیت های شغلی، فرصتی برای خدمت رسانی به مردم است

موقعیت های شغلی، فرصتی برای خدمت رسانی به مردم است
لرستان - حجت الاسلام امیدی با بیان اینکه موقعیت های شغلی، فرصتی برای خدمت رسانی به مردم است، گفت: باید از این فرصت ها در جهت رفع مشکلات مردم و جامعه گام برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مراد امیدی، ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان الشتر خدمت به مردم را بزرگ ترین عبادت خواند و گفت: مهم ترین تکلیف مسئولان خدمت رسانی به مردم و تلاش برای رفع مشکلات مردم است.

امام جمعه الشتر افزود: از فرصت های شغلی که در اختیار داریم در سایه روحیه جهادی باید در جهت باز کردن گره از کار مردم و رفع مشکلات جامعه و مردم گام برداریم.

وی به زحمات شبکه بهداشت و درمان در مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: این مجموعه به خوبی نقش آفرینی کردند و زحمات آنان ستودنی است.

حجت الاسلام امیدی بیان کرد: هرکجا که روحیه جهادی و انقلابی حضور یابد خدمت رسانی ها به بهترین شکل انجام خواهد شد و تبیین این روحیه ایثار و جهاد رمز موفقیت در عرصه خدمت رسانی است.

وی حمایت خود را از پرسنل شبکه بهداشت و درمان اعلام کرد و گفت: به عنوان امام جمعه همیشه در کنار شما خواهم بود و در رفع نواقص و انجام کار ها کمک خواهم کرد.

حجت الاسلام امیدی بر ضرورت تقویت زیرساخت ها تأکید کرد و گفت: تقویت زیرساخت ها برای ارائه خدمات بهتر و خدمت به مردم امری ضروری بوده که نیازمند توجه ویژه است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات