۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۷۰۶۵۶۵
امام جمعه ازنا:

خدمت به محرومان از نگاه اسلام از پرفضیلت ترین کارها است

خدمت به محرومان از نگاه اسلام از پرفضیلت ترین کارها است
لرستان- حجت الاسلام سپهوند خدمت به محرومان در دین اسلام را از پرفضیلت ترین کارها عنوان کرد و گفت: سایه کار جهادی و روحیه انقلابی باید در جهت رفع مشکلات مردم گام برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام علی سپهوند، ظهر امروز در دیدار با جمعی از کارکنان بنیاد مسکن شهرستان ازنا به مناسبت 21 فروردین سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در آبادانی روستاها نقش آفرین است.

امام جمعه ازنا محرومیت زدایی و توسعه عمرانی در روستاها را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و افزود: این امر خداپسندانه و ارزشمند، توسط تلاشگران بنیاد مسکن صورت می گیرد.

وی خدمت به مردم را از ارزشمند ترین و زیباترین اعمال نزد خدای متعال دانست و بیان کرد: خدمت رسانی به محرومان به ویژه روستاییان، به عنوان یکی از پرفضیلت‌ترین کارها در دین اسلام است.

حجت الاسلام سپهوند خاطرنشان کرد: در سایه کار جهادی و روحیه انقلابی باید در جهت خدمت بی منت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات مردم و جامعه گام برداشت.

وی عنوان داشت: مدیران و مسؤولان در هر جایگاهی که قرار دارند باید از این توفیقی که از جانب خدای متعال نصیب آنان شده و به شکرانه این نعمت در جهت حل مشکلات محرومان و مستضعفان قدم‌های مؤثر بردارند.

حجت الاسلام سپهوند بیان کرد: راه توسعه و آبادی کشور، خدمت به مردم و برطرف ساختن مشکلات مردم به ویژه در مناطق محروم و توجه به خواسته های آنان است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات