۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۷۰۶۷۰۹
سخنران مراسم بزرگداشت حادثه تروریستی مشهد:

دولت مردمی از جهادگران انقلابی دفاع کند

دولت مردمی از جهادگران انقلابی دفاع کند
حجت الاسلام جوشقانیان گفت: دشمن حقد و کینه جوانان انقلابی و جهادی را دارد از این رو باید جایگاه را به کسانی داد که با اندیشه جهادی و انقلابی مجاهدت می کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت شهدای روحانی حادثه تروریستی مشهد مقدس، عصر امروز با حضور مسئولان تیپ 83 رزمی تبلیغی امام صادق (ع)، طلاب بسیجی و با سخنرانی حجت الاسلام حسین جوشقانیان در مدرسه فیضیه برگزار شد.

حجت الاسلام جوشقانیان سخنران این مراسم با اشاره به ترور دو طلبه جهادی در حرم مطهر رضوی گفت: قطعاً شهادت انتخاب است، شهادت مرام، افتخار و نقطه اوج برای ما است، شهدا چون در حیات موجب نگاه خاص حضرت حجت (عج) قرار گرفتند، در نهایت به حسن عاقبت خوبی دست یافتند.

وی شهدا و خانواده هایشان را متضرر ندانست و عنوان کرد: این شهدا مرگ تاجرانه داشتند چرا که متاع خود را به بهترین خریدار فروختند، شهدا و خانواده هایشان به هیچ وجه متضرر نشدند بلکه بالاترین سود و فضل را بردند.

سخنران مراسم با اشاره به اینکه مشتری جان ما ابلیس، دیگران یا خداوند هستند، ابراز داشت: اگر با خدا معامله کنیم هرچه بخواهیم بدست خواهیم آورد، تجارتی از این بالاتر وجود دارد که با زبان روزه، در حرم امام رضا، با لباس سربازی امام زمان (عج) و در راه خدمتگزاری به محرومین به شهادت رسید.

وی شهدای جهادگر را بارقه امید جامعه برشمرد و اظهار داشت: در روزگاری که برخی آیه یأس می خوانند با عملکرد خود و محرومیت زدایی بارقه امید برای مستضعفین بودند.

انتظار حمایت جدی جهادگران انقلابی از دولت مردمی

حجت الاسلام جوشقانیان با اشاره به آمار شهدای روحانی تصریح کرد: در کدام معرکه و میدان طلاب حضور ندارند؟ افتخار ما این است که حوزه علمیه بالاترین نصاب شهید در جامعه را دارد.

استاد حوزه علمیه جهادگران را مهم ترین عامل امید آفرینی بین توده های مردمی دانست و خاطرنشان کرد: عزیران جهادی بدون هیچ چشمداشتی انجام وظیفه می کنند و حادثه ها را به نفع انقلاب رقم می زنند، انتظار این است که حمایت جدی تری از گروه های جهادی صورت گیرد.

وی افزود: دشمن حقد و کینه جوانان انقلابی و جهادی را دارد لذا باید جایگاه را به کسانی داد که با اندیشه جهادی و انقلابی مجاهدت می کنند.

حجت الاسلام جوشقانیان خون شهدا را از نفس آنان موثرتر دانست و ابراز کرد: دشمنان بدانند با این حرکات و دشمنی های کور انقلاب تضعیف نخواهد شد بلکه با ریختن خون شهدا این انقلاب با سرعت بیشتر به رشد خود ادامه می دهد، دشمن دریافت نکرده است که خون شهدا از نفس آنان موثرتر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر کشته شدن پایانی برای دشمنان است شهادت آغازی برای ما است و با شهادت تکثیر می شویم، شهادت شروع راه است.

ارسال نظرات