۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۷۰۶۸۵۷
رهبر جنبش «أنصارالله» یمن:

صبر سلاح مهم مقابله با دشمن/ همه از شکست متجاوزان علیه یمن سخن می‌گویند

صبر سلاح مهم مقابله با دشمن/ همه از شکست متجاوزان علیه یمن سخن می‌گویند
حوثی گفت: مردم بزرگ یمن از زمان آغاز تجاوز با وجود جنایات فراوان و محاصره ظالمانه آن مقاومت کردند و با همین صبر ملت ماست که دشمن به بن بست و به شکستی آشکار رسیده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش «أنصارالله» یمن در سخنرانی رمضانی خود گفت: یکی از مهم‌ترین برکات صبر علاوه بر اینکه عبادت بزرگی است این است که سلاح مهم مقابله با دشمن محسوب می‌شود.

بر اساس این گزارش، رهبر انصارالله یمن گفت: دشمن با توسل به تحریم تلاش می‌کند امت اسلامی را ضعیف و وادار به تسلیم کند. علت اصلی این تلاش نیز آن است که دشمن به دنبال تضعیف روحیه امت اسلامی و ناامید کردن آن است.

رهبر جنبش أنصارالله عنوان کرد: وقتی که امت اسلامی اراده و جدیت و احساس مسئولیت خود را بالاتر می‌برد و دشمن عکس العمل هوشیارانه امت را می‌بیند، نتایج بسیار مهمی محقق می‌شود. در چنین شرایطی این دشمن است که احساس یأس و نا امیدی می‌کند.

وی عنوان کرد: مردم بزرگ یمن از زمان آغاز تجاوز ائتلاف سعودی، با وجود جنایات فراوان این رژیم و محاصره ظالمانه آن مقاومت کردند و با همین صبر ملت ما است که دشمن به بن بست رسید و به شکستی آشکار رسیده است. امروز همه جهان نسبت به این شکست یقین پیدا کردند و درباره آن سخن می‌گویند.

الحوثی افزود: متجاوزان علیه یمن نتوانستند اهداف خود را محقق سازند. آن‌ها متحمل شکست و ناکامی شدند. صبر و استقامت موجب می‌شود که دشمن در نهایت به این نتیجه برسد که ابزارهایش کارساز نیست./۹۸۸/

ارسال نظرات