۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۰۶۸۸۸
امام جمعه الیگودرز:

بنیاد مسکن نهادی انقلابی و خدمتگزار است

بنیاد مسکن نهادی انقلابی و خدمتگزار است
لرستان-حجت الاسلام سرلک از بنیاد مسکن به عنوان نهادی انقلابی و خدمتگزار یاد کرد و گفت: این نهاد انقلابی باید در جهت رفع محرومیت ها اقدامات اساسی انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی سرلک، ظهر امروز در دیدار با مدیر و همکاران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان الیگودرز که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، ضمن خیر مقدم و خداقوت به خدمتگزاران مردم در بنیاد مسکن در راستای خدمت به محرومان و مستضعفان گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهادی انقلابی و خدمتگزار است.

امام جمعه الیگودرز خدمت به مردم را بالاترین عبادت خواند و گفت: در سایه تکیه بر روحیه جهادی و انقلابی از فرصت ها باید به بهترین شکل برای رفع محرومیت ها استفاده شود.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که تاکنون خدمات گسترده ای به محرومین و مستضعفین در شهرها و روستاها ارائه داده است.

حجت الاسلام سرلک تصریح کرد: مسؤولان ذی ربط باید تلاش کنند در همه طرح ها، برنامه ها و خدماتی که ارائه می شود، پیوست عدالت را لحاظ کنند، تا مستحقین واقعی از خدمات لازم بهره مند شوند.

وی فلسفه به وجود آمدن بنیاد مسکن را خدمت به محرومین خواند و اظهار داشت: این نوع خدمت همواره باید در اولویت برنامه ها باشد و برای رفع مشکلات مردم محروم در روستاها اقدامات اساسی صورت گیرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات