۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۷۰۶۹۰۶
حامیان فلسطین در پاکستان:

آمریکا ریشه اشغال و وحشیگری اسرائیل است

آمریکا ریشه اشغال و وحشیگری اسرائیل است
شماری از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی پاکستان حملات اخیر نیروهای اشغالگر صهیونیستی در کرانه باختری و سرکوب فلسطینیان در ایام ماه مبارک رمضان را به شدت محکوم کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، گردهمایی مسوولان بنیاد حمایت از فلسطین در پاکستان با حضور شخصیت‌های سرشناس مذهبی، سیاسی و مدنی در باشگاه خبرنگاران در شهر «کراچی» برگزار شد و شرکت کنندگان تشدید اوضاع در کرانه باختری ناشی از حملات ددمنشانه نظامیان رژیم صهیونیستی را نگران کننده دانستند.

آنان با اعلام تعهد خود برای حمایت از مقاومت فلسطین و ادای احترام به شهدای تمامی گروه‌های مقاومت در سرزمین‌های اشغالی، افزودند: جنگ و دفاع تا پایان اشغالگری صهیونیست‌ها در فلسطین ادامه خواهد یافت.

«صابر ابو مریم» دبیرکل بنیاد حمایت از فلسطین گفت: مردم پاکستان همصدا با سایر ملت‌های آزادیخواه جهان امسال در روز جهانی قدس به صورت پرشور به خیابان‌ها آمده و در تظاهرات ضدآمریکایی و صهیونیستی حضور خواهند یافت.

وی افزود: آمریکا و متحدان غربی آن مسبب اصلی تشدید اوضاع در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و تمامی جنایات ضدبشری اسرائیل هستند و ما معتقدیم که ایالات متحده ریشه اصلی تمامی درگیری‌ها در منطقه و مسائل پیش روی جهان اسلام است.

«محفوظ یار خان» نماینده سابق مجلس ایالتی در کراچی پاکستان نیز اعلام کرد: رویکرد دوگانه آمریکا در قبال وحشی گری‌های اسرائیل در فلسطین و ماجراجویی‌های آن در خاورمیانه نباید از دید ملت‌های منطقه و جهان پوشیده بماند.

وی تاکید کرد: اعتراضات جهانی علیه رژیم صهیونیستی تا پایان اشغالگری این رژیم نامشروع در فلسطین و آزادی بیت المقدس ادامه خواهد یافت.

دیگر حامیان فلسطین طی این برنامه مطبوعاتی اعلام کردند که برنامه‌های بزرگداشت روز جهانی قدس و همبستگی با ملت مظلوم فلسطین در تمامی شهرهای پاکستان و به صورت گسترده برگزار خواهد شد و صاحبنظران درباره تبانی آمریکا و اسرائیل به ویژه خیانت برخی از حاکمان سازشگر روشنگری خواهند کرد.

گفتنی است، صهیونیست‌ها از آغاز ماه مبارک رمضان حملات خود به فلسطینی‌ها در کرانه باختری رود اردن و شهر اشغالی قدس را افزایش داده‌اند.

در مقابل، گروه‌های مبارز فلسطینی نیز درباره پیامدهای خطرناک ادامه این حملات صهیونیست‌ها به مردم فلسطین هشدار داده‌اند. منابع خبری سه‌ شنبه گذشته بار دیگر از ادامه درگیری نظامیان صهیونیست با شهروندان فلسطینی در کرانه باختری رود اردن خبر دادند که بر اثر آن شماری از آن‌ها زخمی و بازداشت شدند.

صهیونیست ها سه شنبه شب به شهرک فلسطینی"سنجل" در شمال رام الله یورش بردند که به دنبال آن درگیری‌هایی میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی روی داد./۹۸۸/

ارسال نظرات