۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۷۰۶۹۶۴
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص ماهیت رژیم غاصب صهیونیستی را تبیین کنیم

فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص ماهیت رژیم غاصب صهیونیستی را تبیین کنیم
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: اسلام با شعائر زنده است، لذا باید این موارد را زنده نگه داشت، جان مطلب این است که شعائر اسلامی را زنده نگه داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جلسه برنامه ریزی برگزاری روز قدس و عید فطر امروز با حضور مسوؤلان دستگاه های اجرایی در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

آیت الله مصطفی علما در این جلسه بر تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی توسط دستگاه ها تأکید کرد و اظهار داشت: تمام برنامه های متعدد انقلاب در راستای جهاد تبیین است و در سال ۱۳۴۲ امام راحل ماهیت حقیقی اسرائیل را افشا کردند و خطر آن را گوشزد نمودند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: این که مقام معظم رهبری اصرار بر جهاد تبیین دارند برای روشنگری عظمت انقلاب اسلامی است، زیرا جمعه آخر ماه رمضان جزء مهماتی است که به امام راحل الهام شده و از لحظه اول انقلاب، امام راحل اینگونه ماهیت اسراییل غاصب را هویدا کرد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه ادامه داد: اسلام با شعائر زنده است، لذا باید این موارد را زنده نگه داشت، جان مطلب این است که شعائر اسلامی را زنده نگه داریم.

وی در خصوص ناتوانی آمریکا در قبال ایران تصریح کرد: اکنون کاخ سفید اعتراف می کند که نتوانستیم کاری در قبال ایران انجام دهیم، زیرا همین تبیین است که قدرت و عظمت اسلام را متجلی کرده، لذا ما باید فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ماهیت اسراییل غاصب را تبیین کنیم و نیز ایران را به عنوان کشوری قدرتمند در معادلات جهانی به همگان معرفی کنیم.

آیت الله علما در پایان سخنان خود عنوان کرد: باید شعائر دینی و اسلامی را زنده نگه داریم و تمام اعیاد و مناسبت های دینی را ارج بنهیم و ارزش های عظیم نهفته در آن را احیا کنیم./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
آیا این اسامی را تا به حال شنیده اید!؟

لسوتو،
بابادوس،
کومور،
موریس،
نائورو،
پالائو،
پاپوآ گینه نو،
سان مارینو،
سنت کیتس و نویس،
ساموآ،
سائوتومه،
سیشل،
سوازیلند،
تونگا،
تووالو،
وانواتو،
مالاوی،
کیپ ورد،
جیبوتی،
بنین،
بلیز،
آنتیگوا باربادو،
جزایر سلیمان،
جزایر فارور،
جزایر مارشال،
موریتانی
و بسیاری دیگر

اینها اسامی بخشی از کشورهایی هستند که زیر ۱۰۰ سال عمر داشته و کاملا برنامه ریزی شده و با سیاست های آمریکا تشکیل شده اند و اینک عضو سازمان ملل هستند و *هر کدام یک حق رای دارند!*

از سال ۱۹۴۵ که سازمان ملل با حضور ۵۱ کشور تشکیل یافته است و تا کنون کشورهای زیادی با هدایت آمریکایی ها، به اصطلاح حقوقی مستقل شده اند و اعضای سازمان ملل را به چیزی در حدود دویست عضو رسانده اند

جالب اینجاست که به یکباره شما می شنوید که بالای ۱۵۰ کشور در سازمان ملل ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرده اند!

یا می گویند جامعه جهانی نگران برنامه های هسته ای ایران است!

اما کسی نمی گوید این جامعه جهانی چیست و چگونه تشکیل شده است!؟

کسی نمی گوید که اکثر این کشورها جمعیتشان به ۳۰۰ هزار نفر هم نمیرسد!
1
0