۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۷۰۷۰۴۷
از سوی موسسه طلیعه داران ظهور صورت گرفت؛

برگزاری بیش از ۱۷ دوره حضوری و مجازی مبارزه با وهابیت

برگزاری بیش از ۱۷ دوره حضوری و مجازی مبارزه با وهابیت
موسسه طلیعه داران ظهور توانسته در راستای مبارزه با وهابیت با برگزاری بیش از ۱۷ دوره حضوری و مجازی توسط اساتید مطرح کشوری گام های موثری بردارد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، موسسه طلیعه داران ظهور با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، تحت اشراف آیت الله اراکی، توانسته در راستای مبارزه با تفکر باطل وهابیت با برگزاری بیش از ۱۷ دوره حضوری و مجازی توسط اساتید مطرح کشوری گام های موثری بردارد.

نظر به اقدامات تروریستی اخیر در منطقه غرب آسیا توسط فرقه ضاله وهابیت، ضرورت برگزاری دوره ها مبرهن است، لذا موسسه فرهنگی طلیعه داران ظهور جهت مقابله با تفکرات تکفیری آمادگی دارد دوره تخصصی مجازی نقد وهابیت را بصورت کاملا رایگان، در سراسر کشور برگزار نماید.

در صورت درخواست دستگاه ها و ارگان های دولتی، مراکز نظامی، انتظامی، امنیتی، مذهبی و حوزه های علمیه این دوره بصورت کاملا اختصاصی برگزار می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر همچنین رزرو دوره با شماره ۰۹۱۰۹۹۸۶۵۲۹ تماس حاصل فرمائید.

اطلاعاتی پیرامون دوره نقد وهابیت

۱.دوره نقد وهابیت بصورت فردی و گروهی، سازمانی و ارگانی، عمومی و اختصاصی، ویژه خواهران-برادران برگزار می‌شود.

۲. دوره ۳۷ جلسه بوده که حدود ۴۵ روز ادامه دارد.

۳. جهت سهولت و استفاده حداکثری، دوره بصورت آفلاین و آنلاین برگزار میشود. به این صورت که جلسات تدریس قبلا ضبط شده و روزانه از طریق کانال در بستر ایتا ارسال میشود.

۴. برنامه موسسه بر این است در طول هفته به جز روزهای پنجشنبه و جمعه دروس در کانال بارگزاری شود. منتها اگر ارگانی بنا بر برگزاری فشرده یا تدریجی دوره داشتند می‌توانند برنامه ارائه دروس را خودشان تدبیر کنند.

۵. جهت رفع اشکال و برقراری ارتباط مستقیم دانش پژوه با اساتید، هر هفته جلسه آنلاین پرسش و پاسخ با حضور اساتید دوره در بستر اسکای روم تشکیل میشود.

۶. همراه با دروس روزانه، لینک خودآزمایی برای دانش پژوهان ارسال میشود تا ضمن ثبت حضور خود، با نحوه سوالات نهایی پایان دوره آشنا شود.

۷. پس از اتمام دوره، دانش پژوه میتواند با شرکت در آزمون تستی و تشریحی آنلاین، نمره قبولی را کسب کرده و وارد مصاحبه شفاهی_تلفنی شود. پس از اخذ نمره قبولی از اساتید موسسه در مصاحبه علمی، گواهینامه پایان دوره به امضا آیت الله اراکی برای قبول شدگان ارسال می شود.

۸. شرکت در آزمون و اخذ گواهینامه اختیاری میباشد.

۹. گواهی بصورت فیزیکی بوده و صدور گواهی رایگان است.

۱۰. اساتید دوره دکتر ابوالقاسمی و دکتر روستایی هستند که در حوزه نقد وهابیت صاحب نظر بوده و از اساتید برجسته در زمینه مناظره با وهابیت می‌باشند.

۱۱. دوره تحت اشراف آیت الله اراکی عضو شورای عالی حوزه های علمیه و دبیر کل سابق مجمع تقریب مذاهب است و مدرک دوره معتبر و قابل ارائه به ارگانها و سازمان های مختلف می‌باشد.

۱۲. موسسه این آمادگی را دارد تا با رزرو اختصاصی ارگانها، دوره را با لوگو نهادها برگزار کند.

۱۳. چنانچه نهادی پس از دریافت دروس و شرکت در کلاس های رفع اشکال، نیاز به اساتید در حوزه نقد وهابیت داشت، می‌تواند برای دعوت اساتید بصورت حضوری در استان خود با موسسه هماهنگ کند.

ارسال نظرات