۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۷۰۷۱۰۱
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

امور کشور را به مذاکرات و برجام گره نزنیم

امور کشور را به مذاکرات و برجام گره نزنیم
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: امروز شاهد بی سابقه ترین تحریم های علیه این ملت هستیم، بنابراین نباید هرگز امور کشور را به مذاکرات و برجام گره بزنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: قدرت اول بودن ارتش و سپاه در خاورمیانه همه نشان می دهد که این دو نیرو در مسیر اسلام و قرآن حرکت می کنند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: خارجی ها در طول تاریخ همواره نشان داده اند که هرگز به نفع ما سخنی به زبان نمی آورند و امروز نیز به عینه شاهد بی سابقه ترین تحریم های علیه این ملت هستیم، بنابراین نباید هرگز امور کشور را به مذاکرات و برجام گره بزنیم.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: قریب به یک قرن است که درآمد اصلی کشور از نفت تامین می شود از همین رو رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خویش از این وضعیت و خام فروشی ابراز نارضایتی کردند بنابراین از مسؤولان این استان درخواست داریم که در بحث معادن قیر شهرستان گیلانغرب از خام فروشی پرهیز کنند.

آیت الله علما افزود: ۲۸ فروردین مصادف با پانزدهم ماه رمضان، ولادت امام حسن مجتبی(ع) بوده و همچنین روز مستضعفان و هفته کمک به محرومان است. امام حسن مجتبی(ع) اموال خود را به محرومان می‌داد و زندگی ایشان در جهت کمک به فقرا بود لذا باید عبادت و حرکت او را سرمشق خود قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه یادآور شد: تمام پیامبران الهی و نیز سخنان این بزرگواران تلاشی برای سعادت واقعی بشریت بوده است بنابراین باید همه این حقیقت را به خوبی درک کنیم و اجازه ندهیم که مسائل دنیوی آخرت ما را از بین ببرد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه رمضان ماه رحمت و برکت برای هر مسلمانی است، خاطرنشان کرد: بهترین زمانی که انسان می تواند به ذات اصلی و واقعی خویش پی ببرد همین ایام رمضان است بنابراین باید از لحظه لحظه این روزها بهترین استفاده ها را ببریم./1400/

ارسال نظرات