۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۷۰۷۱۱۹
امام جمعه شهرستان کنگاور:

ائمه اطهار همواره برای از بین بردن فقر در جامعه اسلامی تلاش می کردند

ائمه اطهار همواره برای از بین بردن فقر در جامعه اسلامی تلاش می کردند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام لروند گفت: امام حسن(ع) ۳ مرتبه در زندگی خویش اموالش را در راه خداوند متعال بخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه های این هفته نماز جمعه کنگاور اظهار داشت: متاسفانه در ماه مبارک رمضان شاهد قطعی مکرر آب در شهر کنگاور هستیم که این امر باعث نارضایتی مردم شده است.

امام جمعه شهرستان کنگاور گفت: از مسؤولان مربوطه درخواست داریم که به این مطالبه به حق مردم شهر کنگاور رسیدگی کنند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: بزرگان دین به ماننده ائمه اطهار علیهم السلام همواره بر رفع و از بین بردن فقر در جامعه تلاش می کردند تا جایی که امام حسن (ع) 3 مرتبه در زندگی خویش تمام اموالش را در راه خداوند متعال بخشید.

حجت الاسلام لروند تصریح کرد: بنابراین ما نیز به عنوان پیرو رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار علیهم السلام باید در ماه مبارک رمضان و دیگر ماهها همواره دستگیر فقرا و نیازمندان باشیم تا خیر و برکت زندگی مان دوچندان شوند.

امام جمعه شهرستان کنگاور گفت: شب های بزرگ قدر درپیش است، شب قدر بهترین فرصت برای توبه و استغفار و آمرزش از گناهان است و باید با راز و نیاز و خضوع و خشوع به درگاه پروردگار، خداوند متعال را از خود خشنود سازیم.

وی با اشاره به اینکه امروز اسرائیل غاصب و دیگر مزدوران به نوعی در حال ناامن کردن منطقه هستند، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه تلاش ها و توطئه های بسیاری از سوی دشمنان دین خدا در این روزها روی می دهد ولی بازهم شاهد عملیات های جوانان فلسطین علیه صهیونیست ها هستیم./1400/

ارسال نظرات