۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۷۰۷۳۶۰

نمایشگاه مسجد جامعه پرداز محلی برای ارائه فناوری نرم حکمرانی اسلامی است

نمایشگاه مسجد جامعه پرداز محلی برای ارائه فناوری نرم حکمرانی اسلامی است
پوستر دومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز عصر امروز در مصلی حضرت امام خمینی (ره) رونمایی شد.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در حاشیه این برنامه در جمع اصحاب رسانه بخش مسجد جامعه پرداز بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را بخشی نوآورانه و خلاقه دانست و ابراز داشت: در این نمایشگاه مسئله امامت از زمان غدیر تا دوران انقلاب اسلامی مورد بررسی و تبیین قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حریزاوی ضمن دعوت از عموم نخبگان، اندیشمندان، صاحب‌نظران، دانشجویان و عموم دلدادگان مسجد تصریح کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز محلی برای ارائه فناوری نرم حکمرانی اسلامی در مقیاس میانی است.

بررسی سیر توسعه و تکامل الگوی امامت میانی از جمله اهداف برپایی بخش مسجد جامعه پرداز در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است خاطرنشان کرد: فناوری نرم امامت میانی به عنوان الگوی جامعه پردازی ولایی با محوریت مسجد، محور محتوایی این بخش است.

لازم به ذکر است بخش مسجد جامعه پرداز در مساحت ۲۶۰۰ مترمربع در شبستان اصلی مصلی حضرت امام خمینی (ره) تهران دایر است و عموم علاقه مندان می‌توانند از ۲۷ فروردین لغایت ۹ اردیبهشت و از ساعت ۱۷ الی ۲۴ از این بخش بازدید نمایند.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات