۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۷۰۷۴۶۰
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد؛

تبیین دستاوردهای انقلاب، زمینه ساز ناامیدی استکبار

تبیین دستاوردهای انقلاب، زمینه ساز ناامیدی استکبار
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: تبیین درست و منطقی دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی باعث ناامیدی و ناکامی استکبار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در همایش ائمه جمعه و جماعات که در راستای جهاد تبیین برگزار شد، از کسب رضایت خداوند به عنوان بالاترین دستاورد بندگی یاد کرد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: اگر موفقیت دنیا و آخرت را می خواهیم باید در مسیر الهی حرکت کرده و دستورات بزرگ الهی را مد نظر داشته باشیم.

وی با تقدیر از برنامه پویش مؤمنانه افزود: پویش مؤمنانه مدت دو سال است همزمان با سراسر کشور درکرمانشاه با موفقیت اجرا می شود، لذا جا دارد از تلاش های عموم نهادها و سپاه حضرت نبی اکرم تشکر و قدردانی نماییم.

آیت الله علما تأکید کرد: همه پیامبران(ع) یک حقیقت را بیان کردند و آن راهنمایی ما به سوی نور و پرستش بود هر چند به حسب زمان و مردمان سخنان متعددی مطرح کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مدیریت می کنند و خط دهی می نمایند، لذا وظیفه همه ماست که دستورات معظم له را دقیق و منسجم انجام دهیم.

وی افزود: امروز استکبار می خواهد انقلاب را وارونه جلوه دهد و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را با تزریق بدبینی کم رنگ جلوه دهد، بنابراین وظیفه آحاد ماست که دستاوردهای انقلاب اسلامی را با زبان و قلم تبیین کنیم.

آیت الله علما بیان داشت: این که بساط داعش در منطقه برچیده شد و مردم مظلوم و مسلمان منطقه روی آرامش را دیدند مرهون مجاهدت حاج قاسم و رزمندگان ما بود، لذا باید این واقعیت بزرگ با هر وسیله تبیین شود.

امام جمعه کرمانشاه افزود: امام راحل از همان سال ۴۳ واقعیت اسرائیل را بیان کردند و از هر فرصتی برای تبیین چهره خبیث اسرائیل استفاده می کردند.

آیت الله علما تصریح کرد: مهم است به هنگام و به موقع، فرمایشات و دستورات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را تبیین کنیم تا واقعیت بزرگ جمهوری اسلامی برای همگان آشکار شود./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
مطلب درستی فرمودند.
0
0