۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۷۰۷۳۰۵
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

امروز در صحنه نگاه داشتن مردم با هنرِ شعر جهاد بزرگی است

امروز در صحنه نگاه داشتن مردم با هنرِ شعر جهاد بزرگی است
کرمانشاه ـ سردار ریحانی گفت: امروز در صحنه نگاه داشتن مردم با هنر شعر جهاد بزرگی است که اجر دنیوی و اخروی زیادی به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی امروز در محفل ادبی «میلاد حُسن» که با حضور تنی چند از شاعران آیینی استان در بیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز جامعه هنر به خصوص شاعران که بر روح و جسم انسانها مسلط هستند، وظیفه خطیری دارند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: امروز جامعه شعر و هنر باید بتوانند صحنه های زیبای انقلاب را با ابزار شعر، موسیقی، تئاتر و ... برای نسل جوان تبیین کنند.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک انتقال عزت و اقتدار اسلام و کشور به وسیله قدرت کلمات و هنر شاعران متعهد در مقابل جنگ نرم دشمنان با زبان گویا و رسای شعر و شاعری امکان‌پذیر خواهد بود.

سردار ریحانی گفت: در این شرایط اگر هنرمندان پای کار بیایند زیباترین آثار هنری را خلق خواهند کرد.

وی ادامه داد: حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری تجسم واقعی هنر هستند و توانستند دل‌های زیادی را به خود جذب کنند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه با تاکید بر جهاد تبیین توسط شاعران و هنرمندان گفت: امروز ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه های دشمن واجب و ضروری است و شعرا می توانند ابعاد انقلاب و زوایای آن را که مورد هجمه دشمنان است در اشعار خود برجسته کنند.

وی شعر را هنری زیبا و نافذ عنوان کرد و افزود: شعر باید هم قالب و هم‌محتوای خوبی داشته باشد در این صورت می توان بسیاری از مسائلی را که از طریق آنها قصد اغنا سازی داریم با هنر شعر انجام دهیم.

سردار ریحانی اظهار داشت: امروز در صحنه نگاه داشتن مردم با هنر شعر جهاد بزرگی است که اجر دنیوی و اخروی زیادی به همراه خواهد داشت./1400/پ210/

ارسال نظرات