۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۷۰۷۱۸۹
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

انقلاب اسلامی بیش از ۴ دهه، آمریکا را به چالش کشیده است

انقلاب اسلامی بیش از ۴ دهه، آمریکا را به چالش کشیده است
کرمانشاه ـ آیت الله مصطفی علما گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری، ۴۳ سال است آمریکا را پشت دیوار نگه داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار فرمانده و تعدادی از پرسنل ارشد نظامی ارتش در غرب کشور، از اقتدار امروز ایران به عنوان نتیجه هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی یاد کرد و آن را از الطاف خداوند دانست.

امام جمعه کرمانشاه گفت: این انقلاب هدیه الهی است زیرا اصل انقلاب با دنیا حرف دارد، چون همان روزهای اول انقلاب میلیون ها نفر در آمریکا به طرفداری از امام راحل شعار می دادند، به واسطه این که، امام راحل گفته بود انقلاب ما انقلاب محرومین است و به همین خاطر آزادیخواهان جهان طرفدار آن هستند.

وی از انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه یاد کرد و افزود: لذا می بینیم این شجره طیبه دنیا را گرفته، زیرا امام راحل یک انسان بیدار و هوشیار بود و قاعده ای بین المللی را خوب می دانست.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در خصوص اخلاص ارتشیان اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرموده است، ارتش شجره طیبه است، لذا می بینیم در بدو پیروزی انقلاب اسلامی اصلا ارتش با مردم بود و از مردم بود و در کنارمردم بود. وی تأکید کرد: امام راحل افکار را دستکاری کرد و البته این حرکت را زمان تفسیر می کند، زیرا مبارزات امام راحل عمیق بود و دنیا را متأثر کرده بود.

آیت الله علماء تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل ومقام معظم رهبری، ۴۳ سال است آمریکا را پشت دیوار نگه داشته و از آرمان های انقلاب دور کرده است، که البته این کار اسلام و عمقی است که در شجره طیبه است.

امام جمعه کرمانشاه با یاد از شهدای ارتش تصریح کرد: ارتش شخصیت های بزرگی همچون شهید صیاد شیرازی و شهید قرنی و هزاران شهید سرافراز دیگر دارد که نهال انقلاب اسلامی را به درخت باروری تبدیل کردند./1400/

ارسال نظرات