۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۷۰۷۲۴۳
امام جمعه موقت کرمانشاه:

برخی حکام عربی آغوش خود را برای رژیم کودک کش صهیونسیتی گشوده اند

برخی حکام عربی آغوش خود را برای رژیم کودک کش صهیونسیتی گشوده اند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: در کنار ظلم رژیم صهیونیستی، شاهدیم که برخی حکام عربی و اسلامی آغوش خود را برای رژیم کودک کش صهیونسیتی گشوده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در نشست با جمعی از طلاب و فعالان سیاسی استان کرمانشاه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و نیز سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به صحن‌های مسجد الاقصی و زخمی کردن تعداد زیادی از نمازگزاران گفت: در مقابل مظلومیت فلسطین چیزی جز آه و افسوس برای گفتن نداریم.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: بیش از ۷۰ سال است به فلسطین ظلم می شود و اگرچه بصورت شعاری و کمک های محدود از سوی کشورهای اسلامی و عربی برخی حمایت ها صورت گرفته، اما در این 70 سال شاهد هیچگونه اقدامی عملی برای کمک به مردم مظلوم فلسطین از سوی هیچکدام از کشورهای عربی و اسلامی نبوده ایم.

این عالم کرمانشاهی تصریح کرد: با کمال تأسف در کنار ظلم رژیم صهیونیستی و عدم حمایت کشورهای عربی و اسلامی، شاهدیم که برخی حکام عربی و اسلامی آغوش خود را برای رژیم کودک کش و ظالم صهیونسیتی گشوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی یادآور شد: برخی دیگر کشورهای اسلامی اگرچه از اسرائیل فاصله گرفته اند اما به دلیل مشکلات خودشان آنها هم  فلسطین و قدس را به کلی فراموش کرده اند.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: این عوامل دست به دست هم داده اند و امروز شاهد هستیم که اسرائیل در مکان معراج پیامبر بزرگوار اسلام مانع برگزاری نماز می شوند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: شاید امروز وضع ظاهری حکومت های غربی خوب باشد  اما به واقع نارسایی در جامعه دارند و درون آنها پر از مشکلات و نارسایی است./1400/

ارسال نظرات